Foto bij A Day In French || 003

Heee daar ben ik weer ;D lol ben echt moe van het werken -.- maar ik ga vandaag nog wel een stukje doen hoor :P misschien nog wel meer :) moet je kijken mijn baas plakte vandaag allemaal stickers op mijn arm :o ^^^^^^^Enjoy!

Ik kwam voorzichtig van hem af. "Ik euh.." Ik werd plots erg onzeker. "Dankjewel, " zei ik maar. "Geen dank." zei hij en hij klopte zijn kleren af. "En nu moeten we snel weg hier voordat iemand ons ziet!" Hij pakte mijn hand en trok me mee terug. Ik grijnsde even, misschien zag hij toch nog wel wat in me, en was mijn plan dus gelukt. Ik rende hem achterna. Binnen een paar minuten waren we weer beneden. "Dus..." zei ik. "Een date." ik grijnsde. Hij keek een beetje moeilijk. "Ja, ik heb het beloofd.." zei hij. "Ik euhm.. ik spreek je nog wel en dan kijken we wel." hij draaide zich om en liep gauw weg. Ik zuchte, nou dat was het dan. Ik liet mijn hoofd hangen en liep weg.

De volgende dag loop ik in een straat in Parijs. Ik had het pleintje wel een keer gezien en stond nu in een bekende winkelstraat tegen een muur aan mensen te kijken. Plots zag ik de blonde haren weer. Niall! Ik rende gauw naar hem toe en ging naast hem lopen. "Dus.. die date. " zei ik. Hij schrok en keek me recht in mijn ogen aan. "Ow, heey ik had je niet gezien." zei hij en hij trapte tegen een steentje aan. Ik ging voor hem staan en hield hem tegen. "We gaan het toch nog wel doen he? Die date?" ik keek hem serieus aan. Hij keek naar de grond. "Euhmm... ik weet niet.. ik.. ik denk het niet, het spijt me." hij duwde me aan de kant en liep weg. Ik keek hem teleurgesteld na. Ik draaide me om en botste tegen iemand op. "Danielle!" schreeuwde ik en ik gaf haar blij een knuffel.Ik kende haar al heel lang. Ze knuffelde me terug en keek me blij aan. "Eey wat was jij met Niall aan het doen?" ze keek me vragend aan. "Ow nou ik.. " ik keek haar even aan, maar ik wist dat ik haar kon vertrouwen dus vertelde ik het haar. "Ik vind Niall leuk.. en we zouden een date hebben maar... hij wil niet meer." ik keek verdrietig. "Ik heb wel een idee.. een dubbeldate!" Ik keek haar raar aan. "Ik ga met Liam op date, en ik neem Niall mee. Ik zeg dat ik een leuke date voor hem heb, en dan ben jij het!" zei ze vrolijk. "Oke, dat doen we.." zei ik met twijfel in mijn stem. Ik prak een datum en tijd met haar af. Ik nam afscheid van haar. O. My. God. als dit echt zou gebeuren.. een grijns kwam op mijn gezicht en ik huppelde weg.

Reageer (1)

  • AppleTree1

    altijd leuk om je naam te lezen, snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen