Oneee
Eindelijk is het dan zo ver , eindelijk heerlijk meivakantie en dat betekent dat ik en mijn beste vriendin Rosa een weekje alleen naar Londen gaan , dus dat betekent geen ouders die ons lastig vallen . Rosa en ik hebben voor deze vakantie gespaard eigenlijk wouden er naar Australie maar dat vonden onze ouders niet goed omdat we nog maar 16 waren.
Snel spring ik uit bed pak mijn kleren die ik alvast had klaargelegd gisteravond en loop naar m'n badkamer die aan mijn slaapkamer vastgegrendeld is. Ons vliegtuig vertrekt om 09:00 en het is nu half 7 , ik gaap even bij deze gedachte snel spring ik onder de douche maar slaak een gilletje als ik de koude stralen over me geen voel snel wacht ik totdat de douche warm is en spoel me snel af . Om half 8 komt rosa me ophalen snel draai ik de kraan uit en stap uit de douche en droog me af, als ik mijn ondergoed aan heb kam ik mijn lange blonde krullende haren en doe ik er wat mousse in daarna begin ik aan mijn make-up wat altijd blijft bij mascara en als het nodig is foundation daarna trek ik mijn grijze joggingsbroek aan met daarboven op mijn zwarte trui met : I LOVE HUGS erop , langzaam grinnik ik , ik pak de föhn en föhn mijn haren , daarna loop ik weer naar m'n kamer en doe het laatste in m'n handtas paspoort vliegtickets iPod mobiel spiegeltje mascara foundation eten jaaaa wij hebben eten ingeslagen, en natuurlijk controleer ik mijn portomonnee even ID kaart zit erin 1000 euro om te shoppen ik gelukkig ik slaak een gilletje ; vandag gaan we naar Londen . Ik loop met al mijn spullen naar beneden en uiteindelijk lig onder aan de trap met mijn koffer boven op me , het geluid klinkt heel hol omdat wij een mega grote hal hebben snel komen m'n ouders kijken als ze me zien liggen beginnen ze te lachen en helpen me overeind . Papa zet m'n spullen bij de deur en ik loop naar de reusachtige keuken om te ontbijten odertussen schuift mijn vader me een envelop toe 'pas open maken in het vliegtuig' zegt papa ik knik druk een kus op z'n wang en stop de envelop in m'n tas . Om stipt half 8 klinkt de deurbel onze huishoudster doet open en schreeuwt dat rosé voor de deur staat, snel pak ik m'n winter jas en trek die open aan ik loop met m'n ouder naar de deur en draai me om om Grace onze huishoudster een knuffel te geven 'hou je taai en bel' ik knik en loop naar m'n ouders ik geef ze allebei een knuffel en een kus 'ik hou van jullie' en ik geef ze nog een knuffel en dan lopen we samen naar de auto toe papa helpt rosa's vader m'n koffers erin te krijgen, als die erin zitten start rosa's vader de auto en langzaam begint die te rijden ik zwaai naar m'n ouders totdat we de hoek om zijn ja ik ben een papa mama kindje , als we de hoek omzijn kijken rosa en ik elkaar aan en beginnen te gillen.
En ?
Reageer (3)
Vedaaaah ik ben door al mn Austin storys heen
1 decennium geledenheyy,
1 decennium geledenwaarom ben je niet verder gegaan?
het is een supppppppppppper cool begin
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
leuk begin Wanneer komt Austin (H)______(H)
1 decennium geleden