LOUIS POV
Ik ben zo blij met Britney als mijn vriendin, ik wil voor altijd bij haar blijven. Ze is mooi grappig en we houden allebei van Kevin :D. Ze is kort om gewoon perfect! (H). 'Ik heb onze namen op het armbandje gezet' zeg ik zacht. ''Ahw, wat schattig'' en dan knuffelt ze me zacht. 'Het is al laat' zeg ik ineens. ''Ja inderdaad'' zeggen alle andere. ''Shit..'' zegt Romy ineens. 'Wat is er?' ''Nou.. we moeten eigenlijk naar huis maar er rijden geen treinen meer'' 'Jullie kunnen wel met ons mee als Harry en Niall dat goed vinden'. Niall en Harry beginnen hevig te knikken en schreeuwen; 'JA JA JA JA JA JA JA JA'. Ik pak Britney haar hand en we lopen samen naar het hotel waar we blijven. We lopen het hotel in en we worden gefotografeerd door allemaal papparazzi's ''Rustig maar, hou maar mijn hand vast en laat maar zien dat je van mij bent!'' zeg ik in Britney haar oor. Ze lacht en loopt mee naar binnen. Niall tilt Romy op in haar armen en gilt naar de papparazzi; THIS IS MY BEAUTIFUL GIRLFRIEND.. Romy schiet in de lach en Renske en Harry zitten lol te maken. Renske zit op Harry haar rug en maakt kippen geluiden. Wat zou de papparazzi wel niet denken..

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen