Foto bij two.

Ian Somerhalder.

"IAN GAST HIER ZITTEN WE !" Ik keek om me heen waar de stemmen vandaan kwamen. Uiteindelijk zag ik mijn vrienden allemaal zwaaiend naar me kijken. Ik liep er gauw heen en ging bij ze zitten. "Heb je die nieuwe chick gezien ?" Vroeg Robert aan me. "Ja, Rob. Dat nieuwe meisje heb ik gezien. Toevallig zit ze naast me tijdens Wiskunde." Zeg ik. Ik wist dat iedereen het nieuwe meisje bewonderde, vooral de groep waar ik nu bij zat. Ze hadden allemaal al zowat elk knap en populair meisje van deze school gehad, dus ze waren wel toe aan wat nieuw vlees. "Gast, doe niet alsof je haar meteen kunt krijgen omdat ze naast je zit." Zegt Damian tegen me, een andere vriend van me. "Dat heb ik toch ook niet gezegd ? Al zou het me best lukken om haar binnen een maand te hebben hoor, no problemo."
"HAHAHAHAHAHA yeah right." hoor ik ineens van allerlei kanten. "Oke Ian, wil je wedden ? Jij zegt dat je haar binnen een maand hebt, ik zeg dat je dat niet gaat lukken. Nu wil ik wedden, voor een tientje." Zegt Robert. "Is goed, doe ik." Zeg ik zonder enige twijfel. Dat lukt me wel, ik kan iedereen krijgen die ik wil. Ik ben wel even de populairste hier op school en dat nieuwe meisje, die Alisson, ach die valt meteen voor me.
No doubt about it.

Reageer (3)

  • Winter_Soldier

    kudo

    1 decennium geleden
  • IamAlice

    das niet aardig (N)(N)(N)

    Maar zo waar, mij had-ie binnen 1 minuut gehad xD

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    ghahaha
    arrogant
    door

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen