014.
Nog meer duidelijkheid.
Liam POV
“But that means that we’re staying here too” zegt Niall er achter aan na een korte stilt. Vanuit mijn ooghoek zie ik hoe ze moeilijk op haar lip bijt. Driftig begint ze weer te schrijven in haar boekje ‘where are you gonna sleep? I only have a single bed, no guest rooms’ een tevreden glimlach verschijnt op haar gezicht als ze klaar is met schrijven. Het is duidelijk dat ze ons probeert af te wimpelen ”be careful with her, don’t let her push you guys away and call me if you think you need me” hoor ik de stem van Eva in mijn hoofd herhalen. “the stores are still open, we can go and get some air mattresses. But it would be easier if you would just come with us” kaatst Zayn meteen terug. ‘I just can’t come and live with you guys. I like you guys. but you’re famous, I don’t think we should hang out’ en dat is voor mij de druppel. “Don’t give in, we are not leaving her here alone” fluister ik in Zayn zijn oor, niet begrijpend kijkt hij me aan maar knikt vervolgens toch. Met grote stappen loop ik naar de voordeur.
Zuchtend laat ik me op het stoepje voor haar deur vallen en twijfelend kijk ik naar mijn telefoon. “what’s wrong?” verbaasd van de stem naast me kijk ik op, recht in het gezicht van Louis. “There is something going on with Isa but I have no idea what” mompel ik. “yeah I know. It’s like she was famous back in Holland or something like that. She’s afraid of the paparazzi and that cassier woman told us to keep her away from the spotlights. But I’ve never heard of her” zucht Louis terwijl hij naast me ploft. “that’s it Louis! We have to google her!” Meteen begin ik te typen op mijn telefoon “Louis, do you have any idea what her last name is?” Hij draait zich om naar de deur “i really have no idea how to pronounce that word” mompelt hij. Letter voor Letter spelt hij haar name, “Isa de Boer” staat uiteindelijk op mijn scherm. Meteen krijg ik duizenden resultaten te zien maar ze staan allemaal in het Nederlands. De eerste hit besluit ik maar meteen te vertalen via google translate, vluchtig laat ik mijn ogen over het slecht vertaalde artikel lezen. Rillingen lopen over mijn rug bij het lezen van de eerste zinnen.
Nu.nl
Geplaatst 04.10.09 om 01.23
MAARTENSDIJK - Bij een familiedrama in een woning in Maartensdijk zijn zaterdag op zondag nacht een 19-jarige jongen en 44-jarige vrouw doodgeschoten.
De verdachte, de vader van de jongen en de man van de vrouw, is ter plekke gestorven. Hij heeft zich vlak nadat hij de slachtoffers heeft neergeschoten door zijn hoofd geschoten.
Een tweede kind, 17-jaar oud, raakte niet gewond, omdat zij op het moment van het incident zich afspeelde bij een vriendin logeerde. Het drama speelde zich af in de kerkstraat. In totaal vuurde de vader drie schoten af.
De geruchten gaan dat het om Bart de Boer, bij het publiek bekend als de zanger van de succesvolle band “fish bowl”. Zijn management is echter niet bereikbaar voor commentaar.
Met open mond en tranen in mijn ogen lees ik het artikel. “Did you find something?” vraagt Louis nieuwsgierig. Langzaam knik ik “yes” fluister ik bijna onhoorbaar, mijn hoofd draai ik in slow motion naar hem toe en ik reik hem mijn telefoon aan. Bezorgd kijkt hij me aan en een beetje angstig begint hij te lezen. Zijn mond valt open en een zachte “oh my god” komt uit zijn mond.
Reageer (3)
It makes me saying oh my lord
1 decennium geledenseriously, her father? He's a big, big, asshole!
Yeahhh ik ga nu alsnog een reactie plaatsen aangezien ik vanochtend geen tijd had
1 decennium geledenAwhh nee dit is zo zielig he ): Ik moet zeggen dat Liam wel slim is om zo zelf op onderzoek uit te gaan... Maar echt zo zielig he, ik heb met haar te doen... en heb er geen woorden voor... Je schrijft geweldig! <3
Please snel verder!!
omg, so sad!, dan is e nu 19,5 jaar oud tog?
1 decennium geleden