Part 43
FILMPJE: Dit is de dans, jawoell!! I luv it
Oke, eens even kijken, De blonde danseres moet even Charissa zijn. De jongen is Harry, Natuurlich...
Het meisje in het blauwe pakkie is Demi en de rest spreekt voor zich
Enjoy
En omg! LONDEN IS ZO COOL! Alleen veel regen! Xx
Ik loop het podium op, vol verwarring. Ik zie dat Harry twee meter van me af staat. Ik wil met hem praten, maar het is al te laat. Hij haat me. Het gordijn gaat omhoog. Na enkele aarzeling begin ik mezelf op mijn tenen te tillen. Met een paar stappen is Harry bij me en haalt hij mijn masker van mijn gezicht. Hij is zo dichtbij, maar de volgende seconde worden we bij elkaar weggetrokken. Ik zie hoe Charissa bij Harry danst. Totaal anders dan wat we hadden geoefent. Net als Melany. Ze danst anders, gestresst. Ik duw haar weg en doe een sprong. Maar Melany trekt me weer mee. Ik duw haar weg, net als Harry Charissa wegduwde. Een seconde kijken we elkaar aan, maar ik begin te rennen. Ik kan hem niet aankijken. Ik zie hem stilstaan. En alsof we elkaars gedachten konden horen rennen we verder. Weer stop ik. Er zat nu alleen nog een stuk glas tussen ons. Tegelijk draaien we om en wisselen we van plek. Ik til mijn handen, net als hij, en probeer de zijne te raken. Als in spiegelbeeld draaien we en staan we op een meter van elkaar verwijdert. Het is zo dichtbij, maar het voelt zo ver weg. Hij loopt om me heen en steekt zijn hand uit, maar ik kan hem niet pakken. Ik draai weg, waarna hij me bij mijn middel pakt. Ik til mijn been omhoog en doe een pose. Ik sta weer recht en leg mijn hoofd op zijn schouder. We zakken naar beneden en ik sla mijn benen omhoog. Hij draait me om en ik sla mijn benen om hem heen. Met mijn handen door zijn haar en zijn armen om mij heen, zo wil ik blijven. Maar ik draai bij hem weg. Hij volgt me, zijn ogen staan gebroken. Ik haal diep adem en we doen samen een paar sprongen, waarna hij me twee keer laat zweven. Net zoals in de training. Ik voel zijn arm om mijn middel en ik draai weg. Ik sla mijn arm om zijn nek, waarna hij me volgt. Hij slaat zijn arm om mijn middel en laat me vallen, waarna hijj me omhoog haalt en weer laat vallen. Ik draai weg en ren naar hem toe. Hij laat me zweven en vangt me in zijn armen. Ik sla mijn armen on hem heen en zoen hem. Gewillig zoent hij terug. 'Ik hou van je.' fluister ik en hij laat me weer zakken.
Reageer (4)
Wauw, snel verder!
1 decennium geledenOMG!!!
1 decennium geledenoh gawd, dat was zo cute! <3
1 decennium geledenWauw<3
1 decennium geledenEn die dans ook geweldig!
Jaloers! Ik zit hier in het O zo geweldige Nederland en dan in een dorp dat niemand kent hahah
Super!
X