Foto bij Part 42

Plaatje: Charissa :)
En morgen op naar Londen!! Yeahh!
Hoewel ik 12 uur in de bus moet zitten, heb ik er echt super veel zin in. Lekker een werkweekje ;)
Als ik er wifi eb zal ik nog proberen te activeren, anders haal ik het vrijdag in :)
Enjoy!

Ik laat me op een stoel zakken. Wat kan ik vreselijk zijn. Ik haat het als mensen anderen gebruiken, maar onbewust doe ik het zelf ook. Ik haal diep adem. Ik kan nu geen stress gebruiken, ik moet me concentreren op de finale. De laatste dans. Ik sluit mijn ogen en let op het ritme van mijn ademhaling. Maar rustiger wordt ik niet. 'Demi!' hoor ik iemand op de gang roepen. Charissa! Dan zie ik haar in de deuropening verschijnen. 'Demi, wat heb je gedaan? Harry is helemaal overstuur. En Pure is gestressd omdat je nergens te vinden was.' ze loopt naar me toe en trekt me overeind. 'We moete opschieten, het begint zo weer.' ze duwt me de deur uit. 'Char, wacht.' zeg ik en ze stopt met duwen. 'Wat is er? Voel je je niet goed? Moet ik jouw deel dansen? Dat vindt ik echt niet erg hoor. Doe maar rustig aan. Ik vertel het wel aan Pure.' ze wil al weglopen, maar ik hou haar tegen aan haar arm. 'Wat? Nee, ik ben niet ziek.' iets zegt me dat ze mijn rol wil. En dat dit haar laatste kans is. 'Demi, je bent helemaal wit. Je moet haast wel ziek zijn. Of zijn het de zenuwen dat je het gaat verpesten?' Die toon in haar stem verklaart alles. Jaloersie. 'Je wil gewoon dat ik stop en zodat je met Harry kan dansen.' zeg ik zacht. Charissa begint haar geduld zo te zien te verliezen. Ze kruist haar armen voor haar buik. 'Ik snap je niet.' begint ze. 'Je zegt altijd dat je hem haat, en nu lijkt het alsof je niets liever wil dan met hem dansen. Wat is er? Haat je hem niet meer?' Als ik geen antwoord geef gaat ze spottend verder. 'Niet te geloven! Je vindt hem leuk! Of je wil gewoon niet dat ik hem krijg! Je bent gewoon jaloers! Wat ben jij voor een vriendin?!' 'Moet jij zeggen! Jij orobeert hier mijn rol te stelen!' roep ik terug. We hebben geluk dat je ons waarschijnlijk net niet kan horen op het podium, anders hadden we een groot probleem. 'Ik probeer niets te stelen.' zegt ze met een arogante blik op haar gezicht. Er is niets van de oude Charissa over. Als die uberhaupt wel bestond. Als dat geen masker was. Iedereen heeft hier een masker.

Reageer (5)

  • Yestherday

    Wauw!
    Echt zoo mooi!
    Heel veeel plezier!
    X

    1 decennium geleden
  • Geraldine

    ze moeten kussen op het einde van de dans

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    Snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • YourLittleEl

    omg!!! sneeeeel verder en no fighthing!! ;S
    xxxx

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Wat een kut wereldje is dat ook...
    Ik wil de dans, maar die krijg ik nog niet!!
    Aaaah, zo'n zin in morgen!!!!
    Snel veder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen