Geen foto, Sorry, ik maak dit op mijn IPad :(

Ik, de dochter van de grootste zakenman terwereld, het meisje die werd ontdekt door Tommy Hilfiger in een vliegtuig om model te worden en ik het meisje die was aangenomen als het nieuwe gezicht voor een van de belangrijkste mode winkels van Londen, ik was er! Londen, de leukste, mooiste stad die er bestond (behalve parijs). Sinds dat Tommy mij had ontdekt kwamen de klusjes voor de grote modewereld binnen. Mijn vader en moeder zijn altijd al rijk geweest, omdat mijn vader een grote zakenman is, en nu dat ik 18 was mocht ik eindelijk alleen wonen, niet dat ik mijn ouders niet mocht maar ik was een model, dus geld zat, en als ik dan ook nog is een appartement in Londen krijg, vindt ik het niet erg. Mijn appartement was mega, en het was in het hartje van Londen, dus shoppen was geen probleem, ook al hoefde dat niet omdat alle designers mij altijd kleding op sturen, voor niks! Sommige noemden mij de nieuwe Doutzen, maar dat vindt ik zelf van niet, Doutzen is gewoon de beste! Mijn appartement was net als die van New York met van die trappetjes die omhoog leiden, maar ik kon gewoon via de normale ingang, die trouwens heel chic is. Vandaag bleef ik thuis, omdat ik niks te doen had.Ik was gewoon True Jackson aan het kijken ( ja ik keek nog steeds teen Nick, best erg eigenlijk) toen ik ineens geklop hoorde op mijn balkondeur, wat heel raar was, omdat je daar alleen kon komen via de trap. Ik liep naar de balkon deur toe, en opende hem. Daar stonden vijf, nogal knappe, jongens. " Hoe kan ik jullie helpen?"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen