Ik open mijn ogen tot spleetjes en bekijk nauwkeurig de tijd, die mijn wekker aangaf.
Ik vloekte hardop dingen en gooide letterlijk de dekens van me af. Meteen liet ik me van het bed glijden en struikelde bijna over een lichaam. Megan liet ik slapen aangezien zij vandaag niet op date hoefde. Ik was al aardig aan de late kant maar liet niets en niemand mijn ontbijt afnemen wat bestond uit ontbijtgranen.
"Heerlijk.." mompelde ik en likte de lepel af.
"Wat doe je hier nog? Ga je klaarmaken" gilde Megan overenthousiast en greep me bij mijn arm. Vraag me niet waar ze zo opeens vandaan kwam, maar dat deed ze vaker..
"Kijk wat je gedaan hebt" zuchtte ik terwijl mijn wijsvinger de ontbijtgranen aanwees die hopeloos op de grond lagen weg te kwijnen.
"Dat ruim ik zo wel op, kom nu maar mee", Megan raakte lichtelijk geïrriteerd aangezien zij vond dat alles perfect moest lopen.
"Nee" mompelde ze en gooide een blauw jurkje vanuit mijn kast, op de grond waardoor er kreukels ontstonden.
"Nee, nee, nee!" mompelde ze weer, dit keer iets harder maar ze gaf niet op met zoeken.
"Wacht" hield ik haar tegen, voordat ik mijn kamer nogmaals moest opruimen, al was dat sowieso wel nodig.
"Dit, dit en dit" sprak ik simpel en haalde mijn lichte skinny jeans tevoorschijn met daarboven een shirt. En natuurlijk niet te vergeten mijn zwarte Vans.
"Dit, ga je dragen?" was Megan's verbaasde vraag.
Ik knikte gemakkelijk en had me binnen no-time omgekleed.
"Ga je gang.." grijnsde ik en gooide mijn haar over mijn schouders, zodat Megan de hint begreep. Megan hield ervan om mijn haren te doen en dat was ook de reden dat ze een gilletje slaakte.
"Krullen of stijl?" mompelde ze in haar zelf.
"Stijl" besloot ze vastberaden en nam de stijl-tang tussen haar vingers. Nadat de tang de juiste warmte had bereikt begon ze mijn haar te stijlen en het bracht volgens Megan een prachtig resultaat.
Ik bracht mijn mascara toe en trok een net lijntje onder mijn oog en maakte het met een lichte laag foundation af.
"Laat je niet kennen hè!" sprak Megan me in en gaf me mijn tas.
Ik knikte zwak en omhelsde haar kort.
"Tot vanavond.." - "Tot vanavond.." waren mijn laatste woorden en ik verliet mijn huis.
Mijn ouders waren zoals gewoonlijk niet thuis dus ze zouden Megan's aanwezigheid niet eens opmerken.
Waarschijnlijk verliet Megan mijn huis zodra ze klaar was met haar dingen.
Op naar Starbucks, again.

Hier toch nog een hoofdstukje (; Kon het niet laten, heb het heel snel geschreven dus het is waarschijnlijk heel slecht. Morgen ben ik half 4 uit, dus waarschijnlijk post ik het volgende hoofdstukje tegen half 5? I love you'll <33 Oja, ik heb niet OO5 Zayn gedaan want dat kwam me niet zo goed uit.. Kunnen jullie aub om 00.00 op die kudo knop klikken?

Reageer (9)

  • SCORPlO

    (H)

    1 decennium geleden
  • xMuppet

    Love it <3 verderrr

    1 decennium geleden
  • lord

    Hellemaal niet slecht!(: snel verderr(:

    1 decennium geleden
  • supperwomen

    oh snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • Involved

    Echt een geweldige stukje! Ik ben je echt eeuwig dankbaar dat je toch hebt gepost ;)
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen