An Mana-Sama love story {1}the beginning
Mana sama story dit zal een nieuw serie worden maar uit hoeveel delen weet ik zelf ook niet geef reacties als je het goed vind
Mana Sama stole my heart..........when i saw him for the first time
Ik stond daar samen met Nana aan de wacht rij voor Mana-Sama int echt te zien Zoals natuurlijk nana kenende was ze zenuwachtig en zo schattig aan het doen het was raar maar grappig toen wij aan de beurt warenwas het nogal onverwacht heel de kamer donker en nana zei toen droog ' oe eng hier maar waars lekker ding dat hier zit' ik schoot in de lach wij waren 29 nogal een beetje vooruit gezocht maarja het licht ging terug aan we zagen niemand we zochten rond terwijl we niet door hadden dat we weer in 1 van K's lollige grappjes ging trappen ik zocht in de kast toen K uit de kast kwam springen ' AAAAA verdorie K ' en gaf hem een mep nana lach strijk en K ook op dat moment kwam Mana binnen die keek vies opdat hij zo dacht 'Wtf just happend?'
Nana ging met K mee en ik zat daar alleen met mana met de gedachten ' HALP?' mana liep rond ik had het niet echt door dat ie mij aan het bewondere was en ik liet op dat moment mijn gsm vallen 'oh verdorie ook dat nog' spookte rond in mijn gedachten ik raapte op terwijl mana zo zijn kans had om onder de rok te zien hij kwam terug op met een smile ik had het niet echt door tot ik mij omdraaide en hij zich vlug de andere kant opkeek ' o gijse vies vetzakske ' kwam ik met een sarcastische gedachten af kvond het natuurlijk leuk want nou ja de kans was klein dat hij zo tegen een meisje deed hij deed weer zijn serieuse gewandel terwijl ik mij op de sofa zetten in de kamer mana pakte soda en dronk da achter de muur ik zette mijn gsm weer terug in elkaar en probeerde hem op te zetten toen ik iets naast me voelde het was mana hij had zichzelf op de sofa gezet en keek me aandachtig aan ik begon te blozen toen ik mijn evenwicht in mijn armen veloor toen ik me probeerde recht te zetten kwam mana ineens voor mij en blokkeerde mijn weg op mezelf terug rechte te zetten hij kwam alsmaar met zijn lippen naar de mijne maar in plaats van dat helpte hij me terug recht hij had zo van een ' verdorie waarom durf ik niet blik' hij staarde wat naar de grond toen zijn hand ietsje dicht bij mijn been kwam ik had het niet door een keek rond en hij deed zijn hand als maar dichter hij heefte het op en legde hem zomaar op mijn hand ik verschrok mezelf en keek naar mijn hand ik keek naar hem maar zag dat hij de andere kant opstaarde, ik kon niks zien maar hij bloosde daarom keek ie zo snel de andere kant op ik draaide me hoofd terug weg toen keek hij terug en zette zich dichter ik hoorde dat dus wel en ik keek vlug naar zijn gezicht hij bloosde terug da andere kant op ik legde toen mijn schouder op de zijne en hij schrok en keek voorzichtig naar me hij legde zijn hoofd tegen de mijne met een verliefde smile en gezichtje met zijn hand pakte hij mijn hand ........maar op dat moment kwam de bodyguard binnen ....
Reacties .???
Er zijn nog geen reacties.