020
Megan-Nicole Moore
Ik open mijn ogen en draai me op m'n rug, het was laat geworden vannacht. Ik probeerde nog wat te slapen maar naar een tijdje kwam ik er toch uit. Ik loop richting de badkamer en kleedt me langzaam uit. Ik zet de kraan van de douche aan en leg mijn mobiel onder mijn kleding zodat hij niet nat wordt. Ik stap onder de warme water stralen. Ik was mijn haren en lichaam en na een tijdje stap ik er weer onder uit. Ik wikkel mijn haren in een handdoek en hoor plotseling mijn telefoon af gaan. Ik wikkel een handdoek om mijn lichaam en neem de telefoon op die ik meteen op luidspreker zet. 'Met Megan-Nicole.' Ik droog me af. 'Hee! Ellen hier, we zijn net aangekomen op het vliegveld, is het goed dat ik en Laurell naar jou toe komen?' Hoor ik de vrolijke stem van Ellen. 'Is goed hoe laat zijn jullie er ongeveer dan maak ik wel wat broodjes klaar.' 'We zijn er over een half uur, we nemen wel wat Starbucks mee. Vraag of Tamara en Elana ook komen?' Ik trek snel wat kledingaan. 'Ja zal ik doen tot zo!' Als Ellen ook gedag heeft gezegt hang ik op en kam mijn haar door en laat het los over mijn schouder hangen. Ik doe snel mijn make-up en huppel dan vrolijk naar beneden terwijl ik Tamara en Elana sms dat ze naar mij toe moeten komen. Al snel krijg ik een antwoord terug met dat ze het goed vinden. Ik loop de keuken in en doe broodjes in de over om die op te warmen, ik dek de tafel en hoor even later de bel gaan. Ik huppel op mijn vans naar de hal en zie daar mijn pet liggen die ik op doe. Ik open de deur en zie Tamara en Elana staan. Ik geef ze een knuffel en laat ze in. Ze nemen al plaats aan tafel en ik neem plaats naast Tamara. 'Zet er nog maar vijf borden bij!' Zegt Elana blij en huppelt naar de keuken en komt even later terug met vijf borden. 'Dan heb ik niet genoeg eten.' Tamara kijkt bedenkelijk. Ik sms snel naar Ellen dat ze vijf Starbucks koffie er bij moet kopen. Tamara en Elana zijn al in de keuken bezig om wat eten bij elkaar te snaaien. Ik zet mijn laptop aan en pak de boxjes. Ik sluit ze aan op de laptop en al snel knalt er muziek door mijn appartement. Ik ga in de keuken staan en help met broodjes en andere etenswaren voor de lunch. We zingen keihard mee met de muziek als we gegil van twee meiden horen achter ons. Ik vlieg Laurell om de hals en geef haar een kus op haar wang. Ze zet een tas van Starbucks op het aanrecht en haalt er allemaal soorten gebakjes en muffins uit. De koffie houden we nog in de speciale zakjes die het warm houden. Ik geef Ellen nog een dikke knuffel, 'Hoe was Amerika?' Vraagt Elana en ze neemt plaats op het kookeiland. Ik en Tamara leggen alle muffins op een schaal net zoals alle cake en taartjes. We zetten ze op tafel en ik zet de muziek zachter zodat we met z'n alle normaal kunnen praten. We plaatsen alle borden goed zodat iedereen er bij kan.
--
Ik wil graag minstens 5 reacties van verschillende personen voor dat ik verder ga want ik zie dat er best wel veel mensen lezen maar dat ik maar 2 reacties krijg. ((:
Reageer (4)
Hai.
1 decennium geledensnel verder popjee (:
1 decennium geledeni love it!
THE BOYS MUST COME NOW (:
xxx
ik geef Suzannexx gelijk, maar het is echt wel een leuk verhaal,
1 decennium geledenen verder nu.. huphup xx
ik heb even een tip voor je. je beschrijft een beetje veel daar word het soms een beetje saai van maar verder is het een mooi verhaal
1 decennium geledensnel verder <3<3<3