Foto bij * Twelth *

Langzaam laat ik me van de kruk glijden en loop Louis achterna. Gezamenlijk zijn we op weg naar fase twee. De beat dreunt in mijn hart en de mistige lucht wordt verbroken door de veelkeurige lichtstralen. Mijn heupen maken zich los van mijn geest en ik denk er niet meer bij na en laat me meeslepen door de golf van de muziek. Louis staat bij the guys wat mee te bewegen. Maar ik heb echte dans nodig, ik ga Danielle opsporen.

Danielle danst frivool op het podium, wanneer ze me bemerkt knoop ik me aan haar hand vast en laat me omhoog trekken. De muziek is hier veel luider en het gekrijs zal ik me nog herinneren door de vreselijke oorpijn waar ik de volgende ochtend onder zal lijden. Ik schudt met mijn haren, heupen, al het goede wat ik van mijn moeder geërfd heb.

Shake what your mama gave ya!

Ik voel het zweet al van mijn rug druipen. Nadat ik me ijlings heb opgefrist, gooi ik nog een drankje achterover en speel het spelletje opnieuw. De nacht is jong en behoort helemaal aan ons toe.
Danielle vermaakt zich kostelijk en opnieuw streel ik een strook haren uit mijn gezicht. Uitgepuft stap ik van het podium af en Danielle volgt me op voet. “ I want to see Liam. You’re joining me, right?” Ik knik op adem gekomen. Wanner Harry me ziet, neemt hij me bij de hand en slingert ze sensitief van links naar rechts. Ik glimlach en dans een poosje met hem.

Een jaloerse blik voel ik in mijn presentie en Louis is ‘m gesmeerd.


|| 12 ||

Reageer (3)

  • xMissMarije

    verder

    1 decennium geleden
  • Involved

    Geweldig <3 zoals altijd :)
    Snel veder
    Xx

    1 decennium geleden
  • TheRealThes

    snel verder
    XX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen