Foto bij deel 35

'alé jongens mag ik starten' zegt dagmar en iedereen knikt .
'NEE STOP' roep ik en dagmar schrikt en laat bijna haar bal vallen.
'Merel ben je gek ofzo , mijn tenen waren bijna plat door jou' zei ze en ik lachte.
'sorry , maar wacht even met gooien , ik ben direct terug' zeg ik en pak mijn handtas en loop naar de bar .
ik ga na een tijdtje terug en ze kijken me allemaal aan.
'wat ben je nu gaan doen Merel' vraagt dagmar en ik steek mijn duim omhoog en de eerste noten van WMYB galmde door de bowling baan .
'dat was ik gaan doen' zeg ik en dagmar lachtte en de jongens klapte op het ritme .
'alé mag ik nu gooien' vraagt dagmar en we knikken.
'STRIKEEE , WHOEEWHOEEE !!' roep dagmar en ik loop naar haar en geef haar een knuffel.
zo ging het door , we waren nu aan ons 3de spel begonnen. Dagmar was als eerste gewonnen en het 2de door Niall.
ik zag louis iets in Harry's oor fluisteren en hij knikte en vlak daarna pakken ze allebei een bal .
en nog een bal .
'jongens wat gaan jullie doen' vraag ik toch een beetje ongerust.
'lol maken' zeide ze in koor en ze gooide de 3 ballen tegelijk op de baan .
*KRAK BOEM PATAT BONG *
'omg , Harry en Louis wat hebben jullie gedaan ?' roep ik en de baas van de bowling baan komt woedend naar ons .
'WAT HEBBEN JULLIE MET ONZE BOWLING BAAN GEDAAN' roep hij en ik ga zitten.
'we wouden alleen wat lol maken' zegt Louis die het heel normaal vindt en hij en Harry beginnen te lachen .
'jongens stop met lachen' zegt dagmar en ze legt alles uit tegen de baas .
de baas wou het mangement spreken van de jongens en we geefde hem hun kaartje en gingen snel de bowling baan uit .
'dagmar jou thuis of mijn thuis ?' vraag ik en ze heft haar schouders op
'is er iemand thuis bij jou' vraagt ze aan mij en ik schud mijn hoofd.
'Papa is samen met Tinne naar Ierland , voor de voetbal en Amber woont nietmeer thuis' zei ik en Niall springt een gat in de lucht.
'ierland ierland ierland ierland!' riep hij en ik lachte.
'jaa Niall ierland' zei ik en ik gaf hem een por .
'gaan we dan naar jou thuis dan hebben de jongens dat ook weeral is gezien hé' zei dagmar en ik knik.
'is goed, kom dan vertrekken we en dan gaan we nog even langs de nachtwinkel , voor drank en snacks' zei ik en iedereen stapte in .
Niall , Harry , Liam en Louis bij mij in de auto en Zayn bij Dagmar.
ik zet de radio op en 'ai eu te pego' was bezig en het feest wal al begonnen .
ik stopte even in grobbendonk bij de nachtwinkel en reed verder naar huis.
zo jongens dit is mijn huis zeg ik en ik doe de deur open.
'woow' zeggen ze allemaal en ik doe teken dat ze naar boven mogen .

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen