Foto bij Marriage 8.

''Hoe gaan we koekjes bakken?'' vraag ik beschamend. Jill en Ginger lachen mij uit.
''Weet je dat niet?'' vraagt Jill. Ik schud mijn hoofd en ze bijt op haar lip. ''Ik ook niet'' zij dus ook niet. Alle twee kijken we Ginger aan.
''Oké, ik weet het wel'' zucht ze. Yes. We kijken in de kasten voor het de ingrediënten maar zien niks.
"Ginger, we hebben niks in huis" zeg ik.
"Dan geen koekjes" zegt Ginger. We zuchten alle drie.
"Wat nu?" vraagt Jill.
"I don't know" zeg ik. We lopen alle drie naar buiten en zien een grote poster hangen waarop staat: PARTY 26 MAY! en verder nog het adres. Meteen kijken Ginger en ik elkaar aan en glimlachen.
"PARTY!" schreeuwt Ginger. Jill schud haar hoofd.
"Nee echt niet, ik moet vanavond werken" zucht ze.
"Jordan haal ik wel over" zeg ik met een ondeugende glimlach.
"Perfect honey" zegt Ginger.
      "Jordan!" roep ik als we binnen komen. Jordan komt aanlopen. "Vanavond is er een feestje en we willen graag dat Jill meegaat" zeg ik.
"Wie is Jill?" vraagt hij.
"Jillian, je weet wel, je dienstmeisje" hij knikt.
"Die Jill," hij kijkt me twijfelend aan. Ik geef hem een kus en een glimlach komt op zijn gezicht. "Als ik en de jongens mee mogen" ik knik heftig. "Dan is het goed" hij loopt weer weg en ik maak een beschamende sprong.
"Wij gaan vanavond feesten dames-" "-met de jongens ja" onderbreekt Ginger me. Ik knik.
"Dat is toch ook goed" zegt Jill. We knikken.
"Ook goed"


--
Sorry dat het zo kort is, maar het volgende hoofdstukje word langer! PARTY! (:

Reageer (5)

  • Scharry

    Party n party n party. All day. All night. All day. All night. DJ MALIK.

    1 decennium geleden
  • xsavannahh

    Nieuwe fan
    Eventjes het verhaal bij gelezen.
    Ga je snel verder?

    1 decennium geleden
  • Faery

    Awesomeee.
    PARTY HARDDDD (krul)

    1 decennium geleden
  • Calypso

    Maakt niet uit dat het kort was. Was weer leuk om wat te lezen!
    Snel verder met het party hoofdstuk (yeah)

    1 decennium geleden
  • Hexcore

    party hard ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen