Er zat al een meisje haar spullen uit te pakken en ik zag direct wie het was.

Heey, ik ga stom doen e ma ik wil echt meer reacties de volgende keer^^

x.
grtz Jori

‘Hailey!’, riep ik overdreven en liep toen naar het leukste meisje uit Huffelpuf. Ze keek me aan en gilde toen net even hard als ik. ‘Meid, ik heb je zo enorm hard gemist deze vakantie. Hoe komt het dat ik je niet gezien heb aan tafel?’ vroeg ze glimlachend. ‘Ik zat helemaal aan het uiteinde om de nieuwertjes te kunnen begroeten. Mijn zusje is ook nieuw snap je?’, Hailey knikte. ‘Zal ik je even helpen met uitpakken? Ik ben toch al klaar’, nu was ik degene die knikte. Ik opende mijn uitpuilende koffer en pakte mijn toverstok uit mijn zak.
Samen met Hailey wees ik op de spullen en maakte een vreemde beweging. Kleren in de gekste kleuren en vormen vlogen netjes opgevouwen in stapeltjes de kast in. ‘Ik hou van toverkunst’, mompelde ik en grijnsde terwijl de magie mijn kleding en spulletjes op hun plek plaatste. Na een paar seconden waren we klaar. ‘Gaan we weer naar boven?’, vroeg Hailey die haar stok wegstak. ‘Ja, is goed’, zei ik en stak ook mijn stok weg.

Reageer (3)

  • MissHaleX3

    Da is echt zoooon goe verhaal! Ik ben verslaafd!

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    HEEL SNEL VERDER ;)

    1 decennium geleden
  • Lovelikethis

    I <3 it.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen