Foto bij Part 41.

Such a drama xD

Ik dans met hart en ziel. Dat doe ik omdat zij hier zijn. Niet Prumm, maar zij. De andere drie bekenden. Ik doe een eindpose en de lichten gaan uit. Het is feeëntijd. Ik zie Lisanne het podium opkomen en het decor verandert. Ik knik naar Lisanne als succes wensje. Ze glimlacht en de lichten gaan aan. We dansen verder. Ik draai en ga zitten op de grond. Lisanne draait en springt. Ze is echt zo goed. Ik kijk naar het publiek. Mijn kleine zusje zwaait enthousiast. Mijn ouders kijken trots. Ik sta op en begin weer te dansen. Al draaiend ga ik van het podium af. Lisanne gaat nog even door en niet veel later zijn de lichten uit. 'Goed gedaan! Nu op naar de finale!' fluistert Pure enthousiast. Ik knik en ren snel naar achter, om me om te kleden. Ik smijt mijn eerste kostuum op een stoel en prop mezelf in de volgende. Een strak blauw pakje. Geen jurk, daar kon ik me nogal moeilijk in bewegen in dit stuk. Ik heb net de laatste knoop dicht als er op de deur geklopt wordt. Ik draai me snel en een beetje geschrokken om. 'Harry...' zeg ik met een automatische lach op mijn gezicht. Maar hij lacht niet terug. In plaats van te lachen leunt hij tegen de dichte deur aan met een serieuze blik. 'Ik hoorde je gesprek met Jake.' zegt hij met een harde toon. 'Wat heb je gehoord?' vraag ik lichtelijk in paniek. Hij zucht even. 'Het meeste.' 'Maar wat, Harry.' probeer ik nog eens. Hij haalt diep adem en glimlacht dan. Het is alleen zijn neppe lach. 'Jake haat me, of niet soms? En jij... Jij bent net zo erg als ik. Ik dacht dat je echt van hem hield, maar je gebruikte hem gewoon.' Ik voel de tranen branden. Waar komt dit opeens vandaan? 'Ik dacht dat je er tegen was als iemand gebruikt werd. Je haatte het toen ik je zoende als afleiding, je beschermt Charissa tegen mij, maar zelf gebruik je Jake zodat je je hart niet hoeft te geloven. Waar ben je mee bezig, Demi? Playing hard to get? Want dat hoeft echt niet, ik ben al lang voor je gevallen. En ik dacht dat ik erg was.' 'Harry, ik...' probeer ik. Maar weer zit mijn keel dicht en kan ik geen woord uitbrengen. Harry schudt zijn hoofd en draait zich om. 'Ik ben dus niet de enige met een masker.' zegt hij en dan loopt hij weg. Hij laat me achter met tranen die over mijn wangen rollen. 'Het spijt me.'

Reageer (9)

  • oomsjes16

    aawh snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • laure1

    ooh! zo zielig
    echt een mooi verhaal! hopelijk doe je snel verder

    1 decennium geleden
  • NarryxLiezz

    hbvhsdfbhbsfjbhsfhb snel verder!!!!

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Aawhh!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen