Foto bij O1O

BRITNEY POV

'Het spijt me zo erg van wat er is gebeurd, het was Harry z'n schuld' brengt Louis verdrietig uit. ''Lieverd, kijk hoe lief je bent met je smsjes en dat je zo bezorgt bent, er is geen reden om sorry te zeggen''. Hij pakt me vast en knuffelt me zacht onze lippen komen dichter bij en we kussen eindelijk. De gedachtes die door mijn hoofd gaan zijn onbeschrijfelijk. Ik sta in een hart gemaakt van takjes te kussen met Louis Tomlinson. Het gaat er niet om dat hij beroemd is, maar hij is zo lief, knap en grappig. Het ideale vriendje gewoon. 'Ik wil voor altijd bij je zijn' fluistert hij na de kus in mijn oor.

ROMY POV
Niall trekt me naar zich toe en neemt me prive mee naar een plekje in het bos. We gaan op een bankje zitten en ik zit op zijn schoot. 'Hey beautiful' zegt Niall. Ik begin te blozen en hij pakt mijn hand. Hij stopt er een ketting in. Ik open mijn handen en ik kyk naar de ketting. Het is een half hartje, 'Dit is zo lief dankjewel'. ''Ik heb de andere helft, wil je mijn vriendin zijn?'' 'Ja, heel graag (H)'. Hij doet de ketting bij me om en we lopen weer terug naar Renske , Harry, Louis en Britney. Louis en Britney staan te kussen en Harry en Renske ook. Niall en ik fluiten 'fieuw fieuw'. Ze kijken ons aan en beginnen te lachen. 'Zullen we de stad in gaan met de meiden?' . ''Ja goed idee'' zegt Louis. En we volgen de hartjes weer terug naar de stad.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen