---Harry Styles---

Mijn aandacht werd getrokken door een geluidje dat aangaf dat ik een bericht had. Ik keek naar de afzender en een glimlach kwam op mijn gezicht. Het was van Justine. Ik opende het bericht en stuurde meteen een terug toen ik het had gelezen. Ik mis je ook!! Xxx, was mijn antwoord. Ik bleef staren naar mijn Iphone todat ik de deurbel hoorde. Ik stond op en liep traag naar beneden. Waar zijn de jongens als je ze nodig hebt. Ik was alleen thuis omdat Louis naar Eleanor was, Liam naar Daniëlle en Zayn en Niall waren ergens het stad in om nieuwe kleren te gaan kopen. Normaal gezien zou ik ook mee gaan shoppen maar vandaag had ik er echt geen zin in. Ik opende de deur en mijn mond viel half open toen ik zag wie het was. Daar stond ze dan met een gemene grijns op haar gezicht. ‘Wa..wat doe jij hier?’ bracht ik uit. ‘Mag ik binnen komen? Het is nogal fris buiten, en in mijn jurkje is dat niet echt handig.’ ‘Caroline, antwoord op mijn vraag!’ schreeuwde ik. ‘Oké, ik dacht, laat ik mijn vriendje eens een bezoekje brengen.’ ‘Vriendje?’ vroeg ik verbaasd. ‘Ja!’ riep ze terwijl ze me hard naar binnen duwde. Ze liep langs me voorbij de trappen op, waarschijnlijk naar mijn kamer. Ik volgde haar en stond stil in de opening. ‘Caroline, kun je nu onmiddellijk mijn huis verlaten!!!’ siste ik met mijn tanden op elkaar geklapt. ‘Ik moet eerst nog iets afhandelen.’ Zei ze uitdagend, terwijl ze met haar wenkbrauwen wiebelde. Ik stond verstomt naar haar te kijken terwijl ze op me afkwam. Wat moet ik doen? Weglopen!! Ik draaide me om, klaar om weg te lopen. Ik wou net een stap zetten maar werd terug getrokken. Ze trok me tegen zich aan en kuste me. Ze had haar armen strak om me heen geslagen zodat ik geen kant op kon. Ik daarin tegen had mijn ogen wijd open en mijn armen hingen slap naast me. Ik moest mijn armen maar eens gaan gebruiken, ik probeerde haar van me af te duwen. Na een paar pogingen lukte dat ook. Een 2e poging om weg te lopen lukte ook niet want ze had de deur dichtgeslagen en ervoor gaan staan. Ik was in paniek, wat als ze Justine iets zou aandoen als ik niet zou meewerken. Wat als de roddelbladen hierachter zouden komen. Wat als… Ik werd uit mijn gedachten getrokken doordat ik op het bed viel. Caroline boog zich naar me toe en drukte haar lippen op de mijne. ‘Je doet wat ik zeg, of je kleine vriendinnetje in België kan haar leven gedag zeggen.’ Tranen verzamelden zich in mijn ogen toen ze haar knalrode lippen nog eens op de mijne drukte. Ze ging met haar handen naar mijn hemd en knoopte die open. Ik probeerde me nog altijd te verzetten, maar veel zin had het niet. Ze haalde haar lippen van de mijne en ik keek haar met waterige ogen aan. ‘Caroline doe dit alsjeblieft niet.’ Smeekte ik haar. ‘Komt ervan als je mij bedriegt.’ zei ze nog voor ze haar lippen weer ruw op de mijne drukte. Ze ging met haar handen naar mijn broekriem en opende die. Ik duwde haar met al mijn kracht weg en ze keek me beledigd aan. ‘Ik zei dat je moest luisteren!!’ ‘En ik zei dat ik het niet wil!!’ schreeuwde ik uit. Nu ging ik door mijn 2e fase, woede. Mijn eerste fase is verdriet en nadat ik gehuild heb werk ik het meestal helemaal uit met woede. ‘Het is al maanden uit Caroline, godverdomme, begrijp dat toch!! Ik herhaal het nog eens. Het is uit!! Ik wil je niet meer.’ ‘Ga schreeuwen tegen die bitch uit België Harry!!’ beet ze me toe. ‘Noem haar nog 1 keer een bitch en…’ mijn zin was nog niet eens af of Caroline slingerde weer iets naar mijn hoofd. ‘Ze is een Belgische bitch, zo beter!!’ Dit was de druppel, dit is genoeg!! Ik kan er niet meer tegen. Al mijn frustratie en al mijn woede die ik in me had schreeuwde om eruit te kunnen. Ik liep woedend op Caroline af en voor ik het wist belande mijn vlakke hand in haar gezicht. Geschrokken van mezelf viel ik op mijn knieën neer. ‘Denk maar niet dat ik het hierbij laat Harry!! Ik kom je nog opzoeken, en je kleine bitch ook!!’ was het laatste wat ze zei voor ze de deur met een harde klap dicht sloeg.

Reageer (1)

  • AppleTree1

    aaahhhh, snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen