Foto bij Ch. 17 - Planning

(pov Maria)
Met Allyson liep ik terug naar huis. Ik keek naar de lucht en zag dat het bewolkt werd. Ik liep het huis in. ''hey mam we zijn we er weer!''. Ik haal Allyson uit de kinderwagen. ''hey schat, hoe was het?''. ''jah prima''. Ze glimlacht ''mooi zo, ik was verrast toen Joe opeens voor de deur stond, hadden jullie het nog gezellig?''. Ik knikt. Ze grijnst ''was het gezellig gezellig, of?''. Ik zucht ''ik weet het niet, hij weet niet wat hij wilt, het ene moment is hij geintresseert in mij, en het ander moment als hij over Sarah praat heeft hij een soort blik in z'n ogen''. Ze keek me met medelijden aan ''je weet wat ze zeggen''. Ik zucht en keek haar aan. ''wanneer je van iemand houd, laat hem gaan, als ze echt van jou houden, komen ze terug''. Ik glimlach vaag ''misschien heb je gelijk''. Allyson begon te huilen. IK wieg haar heen en weer ''wat is er schat? heb je honger?''. Ik liep naar de keuken en maakte een flesje warm. ''vind je die jongen ook zo leuk waar we net mee in het park liepen?''vroeg ik terwijl ik haar mee naar boven nam. Ik ging op bed zitten en gaf haar haar flesje. M'n mobiel begon te trillen. Ik nam op ''hallo?''. ''Hey met Kevin''. ''ah, wat dacht je, ik bel nou pas?''. ''sorry, ik kon niet, dus ik dacht, ik stuur Joe dan maar''. ''tis al goed''. ''fijn''. Ik keek naar Allyson. ''was hij wel optijd, want Joe kennende''. Ik begon te lachen ''ja, hj was optijd, we gingen ook even door het park wandelen, totdat Sarah natuurlijk weer smste'' Ik probeerde normaal te klinken, in hoop dat Kevin niet merkt. ''oh dat spijt me''. Ik haal m'n schouders op ''het was gezellig, en daar ging het om''. Na een tijdje waren we uitgekletst en hing ik op. M'n moeder kwam boven ''Maria er is post''. Ik nam de envelop van haar over ''bedankt''. Ik maak hem open en las hem vluchtig door. Ik doe hem terug in de envelop en keek naar Allyson ''sorry schat, je hebt volgende week je eerste prikje''. Ze keek me aan. Ik glimlach en leg haar op bed neer en pak haar rammelaar en hield het voor haar gezicht. Ze reikte met haar handjes naar boven om hem te grijpen. ''misschien wil Joe, wel mee''zei ik tegen haar terwijl ik haar de rammelaar geef. Ze slog ermee tegen het bed. Ik grinnik ''dat mag je ook tegen Joe's hoofd doen, jij hebt een goed excuus, j bent een baby''.

(pov Kevin)
Blijkbaar had m'n plan niet gewerkt. Rieneke en Nick kwamen de keuken binnen, nadat ik ze had gesmst om te komen. ''wat is er?''vroeg Nick. ''plan B is mislukt, alweer''. Rieneke kreunt ''kunnen we niet opgeven? Joe is gewoon te dom''. ''nee we kunnen toch niet opgeven? Geef toe heb je liever Sarah of Maria?''. Ze keek naar de grond ''Maria''mompelde ze dan. ''Nou dan''. ''ja maar moeten we nou het hele alfabet afgaan voordat hij het eindelijk door heeft?''. ''als dat moet, dan moet het''zei ik verzekerd. ''Joe valt op modellen, en Sarah is het typisch modellen figuur, lang, splinterdun, Langhaar, strakke gezichten, en we weten allemaal dat Joe die niet kan laten staan''zei Nick. Ik keek hem ge-ergerd aan ''wil je het nou erger maken of wou je hun nou weer bijelkaar?"'. ''Bijelkaar natuurlijk, ik zeg alleen dat het niet makkelijk gaat worden''. ''Nick heeft gelijk, we geven het nog een kans, en dan laten we Joe zelf achterkomen dat hij fout zit''. Ik keek naar buiten en dacht hard na. Danielle kwam binnen ''hey schat, ik hoor je hersens vanaf hier al kraken''grijnst ze. Ik sloeg m'n armen om haar heen ''niet grappig''mompel ik en probeer een glimlach te onderdrukken. Ik leg m'n hoofd tegen haar schouder en hield haar stevig vast. Denk Kevin, denk.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen