Foto bij 002

Liz POV

‘And that’s what makes you beautiful’ eindig ik en ik zet mijn gitaar weer terug in zijn standaard. Wieke staart mij met open mond aan. ‘Dat was echt heel mooi!’ zegt ze nadat ze doorhad dat ze me heel erg aanstaarde. Ik word rood. ‘Dankje’ zeg ik. Ik kan niet zo goed tegen complimentjes. Ik weet nooit wat ik moet zeggen. En ik word meestal rood. ‘Buddy, je word rooooood!’ lacht Wieke, waardoor ik nog roder word. ‘Nouuuu’, zeg ik en ik gooi een paaseitje richting haar hoofd, maar hij mist en valt op de grond. ‘NO. YOU. DID. NOT.’ zegt ze, echt heel eng, geloof me. En ze pakt het paaseitje van de vloer en gooit het precies tegen mijn voorhoofd. ‘Auuuuuu.’ roep ik en ik probeer boos te kijken. Helaas mislukt dit en schiet ik in de lach. ‘Wil je er nog een op je hoofd?’ vraagt Wieke, ongevoelig voor mijn aanstekelijke lach. En ik zie hoe haar hand naar de zak met paaseitjes grijpt die op de grond ligt. ‘Neeeee. Genade!’ roep ik, terwijl ik een kussen van mijn bed pak en het voor mijn hoofd houd. ‘Genade paaseitjes op hoofd gooister kampioen’, lacht ze terwijl ze haar hand omhoog haalt om nog een paaseitje te gooien. ‘Genade paaseitjes op hoofd gooister kampioen!’ antwoord ik. ‘Vooruit’ zegt ze terwijl ze haar hand met het paaseitje weer naar beneden haalt en het papiertje van het paaseitje begint te halen. Ik zie dat ze niet oplet en ik gooi mijn kussen dat ik nog steeds in mijn handen heb naar haar hoofd. Ik zie dat ze net opkijkt wanneer het kussen haar raakt, ze laat haar paaseitje vallen. ‘Whahahaha.’ Lach ik en ik zie dat ze ook lachend opkijkt. ‘Die krijg je nog wel terug’ zegt ze tegen me tussen het lachen door en ze komt naast mij op mijn bed zitten. Ze pakt een paaseitje en gooit die naar mijn Ed Sheeran poster: op zijn gezicht. ‘Haha’lach ik en ik gooi er ook een tegen zijn hoofd aan. 'WIE HET MEESTE PAASEITJES TEGEN ZIJN HOOFD GOOIT WINT!' roept Wieke opeens. En ze gooit de paaseitjes uit de zak op mijn bed en begint ze heel snel achter elkaar tegen zijn hoofd aan te gooien; wat in dat tempo natuurlijk niet lukt en ze vliegen dan ook door mijn hele kamer. Ik lach me echt dood om haar en pak ook een paar eitjes en begin te gooien.

‘Uuuh. Liz. De paaseitjes zijn op’, zegt Wieke. ‘OMG.’ Antwoord ik en ik kijk in het rond en zie dat mijn hele kamer vol ligt met paaseitjes. ‘Haha. Oke. Dit had ik niet echt verwacht. Maar ik heb eigenlijk best zin in een paaseitje.’ Zeg ik en ik pak er een van de grond.


even serieus, niks tegen Ed Sheeran. Maar dit heb ik dus met mijn (te) gekke vriendinnen gedaan maar dan op one direction posters, en ik hou ook van hen <3, haha. Maar ze (Liz en Wieke) zijn allebei niet zo heel erg fan van hen, dus ja, toen werd het Ed Sheeran. ;)

Reageer (1)

  • Leprechuan

    YAY
    dit stukje had ik al gelezen maar dat maakt niet uit;)

    AGAIN, YOU WRITE SUPER!


    p.s. ONE DIRECTION ARE MY SUPER DUDES(cool)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen