Marriage 7.
Samen met Jill en Ginger en de jongens (behalve Jordan) zitten we in Starbucks. Ik zie hoe Jill naar Niall staart terwijl Niall zit te dromen - zeker over Felicia-.
''Jill, Ginger kom we gaan shoppen'' ik pak ze allebei bij de hand en sta op. Ze knikken allebei en we lopen naar buiten. Als we buiten staan schieten Ginger en ik in de lach en Jill kijkt ons verbaasd aan.
''Heb ik iets fouts gedaan?'' vraagt ze.
''Jill hartje Niall'' zeggen we tegelijk. Meteen worden Jills wangen rood.
''Nie- Niet, waar'' stottert ze. Ik bijt op mijn lip om mijn lach in te houden en serieus te blijven.
''Nee hoor'' mompel ik sarcastisch. Ze word nog roder en trekt Ginger en mij naar een plek waar niemand ons kan horen.
''Niks zeggen, Niall heeft al een vriendin en, en-'' ''-Felicia, i know, ik haat dat wijf'' val ik haar in de reden. Verlegen knikt ze. ''Ik mag Felicia ook niet'' ze kijkt naar de grond en beweegt met haar voetjes.
''Wie is Felicia?'' vraagt Ginger.
''Vriendin van Niall, de eerste keer dat ik haar zag mocht ik haar al niet'' zeg ik duidelijk.
''Nou..'' we kijken op van Jill haar antwoord.
''Mocht jij haar wel?'' ze knikt voorzichtig.
''Ze was vroeger mijn beste vriendin'' Mijn mond valt open. ''Maar toen was ik nog jong, dus gaan we shoppen?'' ze probeert het onderwerp te veranderen en zie dat ze het moeilijk vind om over dat andere te praten dus ik laat het maar zo. Ik knik en pak ze bij de hand. Samen rennen we naar de winkels.
''Eindelijk, thuis'' zeg ik en laat me vallen op mijn bed. Ginger komt naast me liggen en Jill gaat bij het einde van het bed zitten.
''Niet verlegen zijn, kom erbij liggen'' zegt Ginger. Jill twijfelt eerst en komt daarna naast ons liggen ik heb nou eenmaal een groot bed. ''Zullen we koekjes gaan eten?'' vraag ik.
''Daar is Niall zo dol op'' hoor ik zachtjes. Meteen beginnen Ginger en ik te giechelen.
''NIALL LOVER'' schreeuwen we tegelijk. Meteen word ze weer rood.
''Ik heb een idee'' zegt Ginger. ''we gaan koekjes voor de jongens maken-'' ''-en Jordan'' zeg ik erna nog snel. Ze knikken allebei. ''Kom we gaan!'' ik spring uit bed en ren van te trap af (waar ik half van af val) en kom vallend de keuken binnen.
''Ouch'' zegt mijn moeder.
''Mom, kan je weggaan, we gaan koekjes bakken'' meteen kijkt mijn moeder me verbaasd aan.
''Wat jij wil'' ze loopt weg en Ginger en Jill komen aanlopen.
''Lange trap'' zuchten ze.
''Gerend'' giechel ik.
Reageer (7)
Huy nieuw ABO xx
1 decennium geledenKOEKIES, Ik volg je trouwens op Polyvore c:
1 decennium geledensnel verder x
Oeh, hallo. I like your story -sexy wenkbrauwwiebel-
1 decennium geledenEhm. Awkward. Ik ben je nieuwe abo dus :'D.
Haha, en die moeder gaat nog weg ook. Die van mij zou gewoon blijven staan.
1 decennium geleden