Dat ging dus te snel voor haar. Misschien moest ik Niall dan toch maar dankbaar zijn. Als hij niet op het hele idee was gekomen om vandaag al kennis te maken met onze dates, kon ik nu niet uitvinden was Niamh wel wilde en niet. Ze was blijkbaar niet het soort dat met iedereen het bed indook. Ik dacht terug aan de woorden van Harry. Hij wou er moeite voor doen, gaf dat dan een soort.. kick?
"Laten we rustig gaan zitten" stelde ik voor, hopend dat ze zou instemmen. Gelukkig stemde ze in en ging ze rustig op mijn bed zitten.
"Hoe oud ben je?" brandde ik los. Ik viel niet echt op vrouwen tot boven mijn leeftijd.
"Achttien" mompelde ze, alsof ze niet blij leek te zijn dat ze die leeftijd had bereikt. Ik ging er van uit dat ze mijn leeftijd wel wist dus vroeg er verder ook niet naar. Ik hield mijn mond net zolang zij uiteindelijk een vraag zou gaan stellen, wat gelukkig na een tijdje gebeurde.
"Wat doe je het liefst?" vroeg ze oprecht geïnteresseerd. Ze kreeg kuiltjes in haar wangen toen ze haar glimlach toonde, iets wat ik ongelofelijk aantrekkelijk vond.
"Voetballen.." mompelde ik na lang denken. Volgens mij vond ieder meisje dat wel leuk staan bij een jongen. Mijn beurt:
"Waar heb jij een zwak voor?", zo recht voor haar raap. Ze fronste haar wenkbrauwen en als het ware hoorde ik haar hersens hier kraken. Ik liet een kleine zelfvoldane grijns verschijnen op mijn gezicht. Na lange tijd had ze nog steeds niet gereageerd op mijn vraag.
"Te moeilijk?" kwam er arrogant uit van mijn kant.
"En we zijn weer terug bij waar we waren." zuchtte ze vermoeiend en masseerde haar slaap.
"Oke, ik stel wel een andere vraag", dit was een soort van opgeven voor mij, aan opgeven deed ik normaal nooit.
Ik had maar één vraag voor haar, maar die ging ik natuurlijk niet vragen want dan verliet ze meteen mijn kamer. En eigenlijk hoorde ik haar niet te vragen of ze seks met me wou, aangezien dat uiteindelijk toch wel ging gebeuren.
"En wat doe jij het liefst?" was uiteindelijk mijn vraag, en ik niks beters wist te verzinnen.
"Schrijven" mompelde ze dromerig en leek even op een andere wereld te zijn.
Oke, ik wist genoeg over haar.
Ik moest moeite voor haar gaan doen, maar ik ging haar in bed krijgen.

Hello people (: Heb ik jullie al bedankt? BEDANKT! <33 Ik heb de beste abo's ever! c: LALALALOVEYOUGUYS!

Reageer (14)

  • vlek45

    Zayn is bot:|
    moet nog even wennen hoor(A)

    GA VEDER.:(

    1 decennium geleden
  • Thhriller

    verder! :)

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • ZaynLover

    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    Supah (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen