'welkom kandidaten bij het kasteel van Doornroosje, dat hadden jullie niet verwacht toen de 2 mannen begonnen te dansen. Maar goed we gaan meteen beginnen met de eerste opdracht. We testen jullie kennis over het disneypark na de flashmob stonden er allemaal mickeyhoofden met jullie vlag erop. Die 10 hoofden hebben we verstopt ergens in het park, je krijgt een raadsel waarmee je het moet doen. De eersre 5 personen die zich hier weer melden met hun vlag winnen immuniteit en zitten sowieso in aflevering 2 en krijgen een rondje achter de schermen van het disneypark. De 5 personen die niet winnen moeten morgen een proef doen om niet in de gevarenzone te komen. Hier komt jullie raadsel'.
'Warm en niet veilig'.

Ardian liep snel weg richting Frontierland. Marcello ging op een bankje zitten nadenken. Sofia rende Fleur achterna die richting het kasteel ging. Fleur kende het park op haar duimpje dus wist ze gelijk waar het was. Ze zag dat Sofia haar achtervolgde en sprak haar aan. 'Oke Sofia kom mee, ik wil een bond met je sluiten ik help jou met proefen maar dan moet je ook mij helpen is dat een deal'. Sofia dacht na en dacht meteen aan deze proef ze stemde ermee in. Fleur ging voorop opweg naar de vlaggen. Morten dacht dat het in Discoveryland moest zijn en liep daarheen hij nam Louise mee. Pieter-Bas liep terug naar het begin van Main Street en sprak een bezoeker aan in het Frans. Pieter-Bas kwam uit Belgie en kos dus prima Frans praten. Een bezoeker die er al vaker was geweest wees hem precies de weg. Hij bedankte haar en rende erheen. Nahini wist niet waar ze zijn moest ze liep maar een beetje raar in de rondte toen ze opeens Fleur en Sofia met hun vlag uit een grot zagen komen onder het kasteel. Marcello zag het ook en liep erheen. En inderdaad Pieter-Bas had ondertussen ook zijn vlag. Niet veel daarna Nahini en Marcello ook.

'De eerste 5 personen die door waren naar de 2e aflevering waren bekend. Het zijn: Fleur, Sofia, Pieter-Bas, Nahini en Marcello. Nu is het wachten op de rest'. Erik hadden ze niet gezien maar kwam als zesde binnen hij zei dat hij in de grot van Adventure Isle in Adventureland was. Irene had precies hetzelfde en kwam binnen als zevende. Na een uur werden de kandidaten door de crew naar de plek gebracht waar ze hun vlaggen overhandigd kregen. 'Helaas Erik,Irena, Ardian, Morten en Louise ik zie jullie morgen om de proef te spelen waarvan er 2 naar de gevarenzone gaan. Fleur,Sofia, Pieter-Bas, Nadini en Marcello ik zie jullie morgen voor een kijkje achter de schermen van dit prachtige kasteel'.

Dit is de plek waar de vlaggen waren. "Le Chateau du Dragon". in Fantasyland linksonder het kasteel.

Reageer (2)

  • Saphael

    omg!!!! ik ben egt bang voor de draak! ik weet niet eens waarom, maar ik durf alleen naar hem te kijken vanaf boven.

    1 decennium geleden
  • Kauwgomjunky

    Nice snel verder! <3 Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen