Foto bij OO6.

Liam Pov (: x

'We zijn er!' riep Harry en sprong toen vrolijk de auto uit samen met Louis. We waren naar een fuif omdat we ons nog eens wouden uitleven. Niall en Zayn hadden niet zoveel zin dus waren ze thuis gebleven en hadden een film opgezet met wat popcorn.'Hé, ga je nog uitstappen of blijf je daar liever in de auto zitten? grinnikte Louis. Ik deed de deur open en stapte toen ook maar uit. Harry en Louis waren allang uitgestapt en waren ongeduldig aan het wachten tot ik ook helemaal uitgestapt was en mijn deur dichtsmeet zodat Louis de auto op slot kon doen. We liepen naar binnen waar we ons meteen lieten gaan. Een tijdje later waren Harry en Louis al half dronken en was ik nog altijd nuchter. Ik mocht dan ook niet veel drinken, maar zoveel zin had ik daar nu ook nooit in. Ik werd plots uit mijn dagdromen gehaald door een meisje die me opzij duwde om zo naar buiten te lopen. Ik keek hoe ze naar buiten liep en zag nog 2 andere meisjes haar achterna lopen. Dit kon niet zo goed zijn. 'Ik ga even naar buiten.' riep ik naar Harry en Louis die hun totaal belachelijk aan het maken waren met wat ze allemaal deden. Ze hadden niet eens door dat ik iets naar hen had geropen en deden gewoon door. Ik liep snel naar buiten en zocht waar ik de 3meisjes kon vinden. Na een tijdje zoeken zag ik hoe het ene meisje op de bank zat en 2meisjes voor haar stonden bij de bank. Ik bleef van op een afstandje kijken en zag dat haar ogen gesloten waren. Een van de meisjes zei iets tegen haar en ze opende een tijdje later haar ogen. Dit meisje was echt zo prachtig. Ik zag hoe ze wou rechtstaan en superbleek werd. Toen ze rechtstond begon ze helemaal te wankellen en zag dat ze ging vallen. De andere meisjes hadden totaal nog niets door dus liep ik snel op het meisje af om haar te kunnen opvangen. Ik kwam net op tijd toe, ze was aan het vallen en kon haar nog net optijd opvangen. Ik liet haar in mijn armen vallen en legde haar op de bank zodat ik kon kijken wat er met haar aan de hand was. 'Wie ben je?' vroeg een van de meisjes die daarnet ook bij haar stond. 'Ik ben Liam.' ik keek haar even aan en glimlachte eens naar haar waarna ik daarna weer direct opkijk naar het meisje die ik zojuist op de bank had gelegd. 'Ze is flauwgevallen.' zei ik. 'Ohnee, en wat moeten we nu doen?.' vroeg hetzelfde meisje die daarnet ook mijn naam had gevraagd. 'Misschien kunnen we een taxi nemen naar mijn appartement? Het is niet zover hier vandaan en als ze hier wakker word is het ook niet zo fijn, het is hier redelijk koud.' Ik keek hen aan en ze knikten dat het goed was. Ik pakte haar van de bank af en droeg haar op zoek naar een taxi. 'Hoe heet jij eigenlijk?' vroeg ik aan het meisje die daarnet ook mijn naam vroeg. 'Ik heet Jorina.' antwoordde het meisje die dus blijkbaar Jorina heette. 'En mijn naam is Debbie.' vervolgde het andere meisje er meteen op. 'Oh, oke. En hoe noemt dit meisje in mijn armen?' 'Haar naam is Ileana.' Debbie keek naar Ileana. We zochten achter een taxi en als we die hadden gevonden stapten we meteen allemaal in. We gingen allemaal achterin zitten en lieten Ileana op onze schoot liggen, en zo gingen we naar onze bestemming.

Reageer (1)

  • 1Dobsession

    suprrrrr x
    (Y)
    (H)je verhaal echt x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen