Foto bij OO7

Af en toe doe ik een hele bladzijde met 1 iemand en soms verschillend, nog dankjewel voor de kudos x

BRITNEY POV.
We lopen met z'n 3-en door de stad van Amsterdam. We zien een Mc Donalds en kijken elkaar aan. '3..2...1.... GOOOOOOOOOO' ik bestel een hamburger met frietjes en wat mayonaise. Ik dacht eigenlijk niet heel veel aan Louis tot dat mijn telefoon trilt omdat ik een sms ontvang. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en lees de sms in mijn hoofd 'Hey, wat wilde je me vertellen? Ik mis je ik wil je heel snel bij me hebben :( x Louis'. Ineens denk ik weer aan hem en smelt van binnen, ik stop mijn telefoon weg en eet weer verder. 'Wie was dat?' vraagt Romy. ''Oh.. Niemand.'' Gelukkig geloofde ze dat en we aten en drinken rustig verder. Als we klaar zijn gaan we weer de stad in. We zien een super leuk jurkje bij de H&M maar we hebben niet genoeg geld meer. We passen het jurkje en maken foto's in de pashokjes. Om 5 uur gaan we weer naar huis. Ik slaap bij Romy want dat had haar moeder gevraagd. Renske kon helaas niet omdat ze ergens heen moest. We legen 2 matrassen neer en maken het op zodat we alvast kunnen gaan zitten. Ik vertel over mijn dag wat er met Louis gebeurd is en Romy verteld hetzelfde over wat er met Niall gebeurd is. 'Ahw dat is zo schattig' zeg ik tegen Romy. ''Ja inderdaad, en ze zijn zo lief.'' Ineens word Romy gebeld. Ik dacht natuurlijk dat het Niall was maar het was Renske die zei dat ze er aan komt. We waren allebei super blij dat Renske ook kwam en eenmaal als ze was aangekomen vertelde we haar hetzelfde en zij over wat er met Harry is gebeurd.

'Het was gewoon een top dag' Zeggen we in koor.
Als ik mijn ogen sluit begint mijn telefoon te trillen, ik had namelijk al een sms gestuurd naar Louis 'Hey boo bear, ik wilde je vertellen dat ik je mis en je lippen op de mijne wil voor altijd, je bent perfect als je bent en nog een keer ik mis je x Britney'. In het smsje dat ik terug krijg staat: 'Hey sweetheart, ik mis jou ook, en misschien nog wel meer dan jij mij mist. En ik zei je al er staat een verassing te wachten, ook voor Renske en Romy.. maar vertel het maar niet x Je boo bear'. Ik smelt weer van binnen en val dan rustig in slaap

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen