Iedereen loopt weer naar buiten, maar wij lopen naar de beveiliging en laten onze backstage pasjes zien. Gelukkig heeft niemand dit gezien. Natuurlijk rent Britney naar Louis en hangt een heel verhaal over wortels aan en doet dan een raar dansje waardoor Louis nog al bang wordt. Renske rent naar Harry en praat over pussy's waardoor Harry haar ook leuker gaat vinden en in de lach schiet. Zayn en Liam lopen weg en fluiten ons na 'fieuw fieuw'. Niall communiceert met Liam dat hij stil moet zijn en daarna lacht hij.

Ik loop naar Niall en ga naast hem zitten. 'Wat wilde je nou eigenlijk zeggen?', Niall drukt een briefje in mijn handen ''Maak het open en lees het.. dan weet je wat ik bedoel''. Mijn handen voelen koud, ik beweeg ze moeilijk. Niall pakt mijn handen en vraagt of ik het koud heb. Ik antwoord 'ja'. Hij houdt mijn handen vast tot dat ze warm zijn. ''Je mag het briefje pas lezen als je handen warm zijn, niet eerder.'' zegt hij heel lief. Ondertussen zijn mijn handen warm en ik lees het briefje 'Ik ben nogal verlegen en durf het niet te vertellen, maar je bent mooi, lief of in 1 woord pefect.' Onder aan het briefje zie je zijn telefoonnummer staan. ''Zodat je me altijd kan sms-en als er iets is'' Net als we elkaar willen knuffelen loopt Renske voorbij. 'Hey tordelduifjes' zegt ze giechelend. Niall negeert het en legt mijn hoofd op zijn schouder en knuffelt me zacht.

BRITNEY POV
Ik zit nu al een tijdje bij Louis onnozele dingen te vertellen, maar hij blijft rustig. 'LOUIS, ik heb een wortel voor je meegenomen.' hoor je haar schreeuwen. ''Ehh.. dankje'' zegt hij ongemakkelijk. 'Sorry dat ik zo vaag doe.. ik weet ongeveer alles van je want ik vind je echt leuk en ik denk echt leuk.. meer dan vrienden dus.' Louis pakt me vast en kust me op mijn wang, ''Maak je geen zorgen, je bent mooi en je bent niet de ergste, in tegendeel je bent de beste en de mooiste fan die ik ooit zag'' Onze hoofden komen dichter bij elkaar. Tot dat Harry er tussen komt 'VAS HAPPENIN PUSSY'S'. Louis trekt zijn hoofd terug ''Harry.. wacht maar.'' Harry loopt weg en Louis geeft me zyn telefoonnummer en hij zegt dat hij me gaat volgen op twitter zodat ze Direct Messages kunnen sturen naar elkaar. ''Sorry voor Harry, hij kan nogal irritant zijn'' 'Geeft niks, I SHIP LARRY WOEEEEEHOE'

RENSKE POV
Toen ik langs Romy en Niall liep waren ze bijna aan het knuffelen. Ik begin Harry ook steeds leuker te vinden, maar we hadden allebei dorst dus IK moest drinken halen. Best wel vaag want eigenlijk horen de jongens dat te doen. Maar omdat hij Harry is doe ik het :D. Na drinken te hebben gehaald loop ik terug naar Harry die in de tussen tijd weer naar zijn eigen plek is gegaan. ''Hey Beautiful'' hoor je Harry zwoel zegggen. Ik begin te blozen en geef hem wat te drinken. Hij zet me op zijn schoot en knuffelt me. ''Je bent geweldig.'' 'Dankje, jij bent geweldiger, je hebt miljoenen fans en je kiest mij, dat is zo super lief.' ''Dat komt omdat je speciaal bent''

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen