019
Ik hoor zachtjes geklop, 'Wacht even jongens ik ben zo terug er staat iemand voor de deur.' Ik leg de laptop op tafel en loop naar de voordeur. Ik kijk snel in het kijk gaatje en zie de moeder van Chantal staan, ik open de deur en begroet haar. 'Ik haal haar wel uit bed.' Ik loop naar boven toe en open de slaapkamer deur zachtjes. Ik zie Chantal vredig slapen en til haar voorzichtig op. Ik loop weer naar beneden en geef haar aan haar moeder terug. Ze geeft me wat geld en zegt gedag. Ik zwaai haar uit en doe de deur dicht. Ik ren terug naar de woonkamer en spring plat op mijn buik op de bank voor de laptop. Harry begint als en gek mee te gillen en ik begin te lachen zie twee vrolijke gezichten voor me. Ik trek een gekke bek en klik Jake weer aan.
Jakeeyy!: What are you doing now? Are you having fun?
MEGANxNICOLE: No I just died. -.-
MEGANxNICOLE: I'm a vampire now K.
Jakeeyy!: Omygod Omygod Omygod!
Ik schiet in de lach, 'Waarom lach je?' Hoor ik Louis vragen. 'Heb ik iets op mijn gezicht?' Hoor ik Harry er achter na vragen. 'Nee, het is niets.' Ik sta op en loop snel naar de keuken om wat te drinken te pakken. 'MEGAN!' Hoor ik Harry gillen. Ik hoor nog een paar keer geroep en zie op de klok dat het al twaalf uur is. Ik loop terug naar de woonkamer en plof weer neer op de bank en neem de laptop weer op schoot. Ik ga op twitter en zie dat ik veel nieuwe followers heb, en voor al Directioners. TheycallmeMegan: Skyping with @Louis_Tomlinson and @Harry_Styles. Ik druk op verzenden en klik MSN weer aan.
MEGANxNICOLE: What are you doing?
Jakeeyy is offline.
Oke rare gozer weet nog steeds niet of ik hem moet vertrouwen, ik hoor een piepje van mijn mobiel en haal hem uit mijn broek zak. Blarkeblar. x H&L Ik klik MSN weg en zie twee jongens me met een big smile aankijken. 'Hi, i'm Eliza Thornberry part of a average family..' Begin ik te zingen en als snel zingen Harry en Louis met me mee, wat uiteindelijk uitloopt op hopeloos geschreeuw. 'I GOT A DAD A MOM, AND.. A SISTER THAT'S DONNIE WE FOUND HIM AND DARWIN HE FOUND USS!' We gillen het hele liedje af en ik zie op de achtergrond van de jongens iemand staan. Ik zie al snel dat het Liam is en hij doet zijn vinger voor zijn mond. Ik lach en zie dat Liam de jongens laat schrikken. Ze beginnen te gillen en rennen de kamer uit. Liam neemt plaats voor de laptop en ik lach nog wat na. Ik klik twitter weer aan; TheycallmeMegan: hahah Lou and Hazz just ran away because Liam scared them, so party time with Liam! Ik klik op verzenden en klik skype aan waar ik een lang en grappig gesprek begin met Liam.
--
Hoe meer reacties hoe meer hoofdstukjes (: x
Reageer (2)
verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
1 decennium geledeni love this story(H)
1 decennium geleden