Marriage 6.
Ik loop door het kasteel heen opzoek naar Jordan. Mijn hakken tikken door het hele huis heen en ik zie verderop een mooi meisje staan. Misschien weet zij waar Jordan is. Ik loop naar haar toe en ziet dat ze volgens mij een dienstmeisje is.
''Sorry, maar werk jij voor Jordan?'' vraag ik. Ze knikt voorzichtig. ''Weet jij dan ook waar hij is?'' ze kijkt me verbaasd aan en knikt dan nog een keer. ''Wil je me astjeblieft zeggen waar'' ze schud langzaam haar hoofd. Ik zucht. ''Hint''
''Ik mag het niet zeggen'' ze draait zich om en gaat verder met waar ze mee bezig was.
''Astjeblieft, ik ben zijn verloofde, ik smeek het je'' ik ga op mijn knieën zitten waardoor ze zich omdraait en zachtjes grinnikt.
''Ik wil eerst dat je mee me neemt naar Starbucks en dat we koffie gaan drinken'' zegt ze. Oké, dus ze is zo een.
''Wat je wilt'' ik sta weer op en veeg mijn broek af. Ik loop weg en merk dat ze me niet achterna loopt.
''Het is die kant op'' hoor ik haar zeggen.
''Kind, je moet wel andere kleren aan je gaat niet in die dienstkleren'' ik draai me om en zie dat ze knikt.
''Je hebt gelijk'' snel komt ze me achterna lopen.
Ik zoek in mijn kast voor een leuke outfit terwijl zij een paar is aan het passen. Ze is echt stil. Normaal praatte ik altijd met diegene die ik outfits van mij liet passen, maar zij is volgens mij best wel verlegen.
''Als je wat wilt zeggen kan dat hoor'' zeg ik. Ze schrikt en kijkt me aan.
''Sorry ik ben wat stilletjes, dat weet ik'' ik grinnik zachtjes en heb dan de ideale outfit gevonden. Ik geef het aan haar en ze kijkt me raar aan.
''Sorry, dat doe ik niet aan'' ik schrik van haar antwoord.
''Pardon?'' ze bloost verlegen.
''Ik heb liever gewoon mijn vans aan en kleren die.. tja, me lekker zitten'' ik zucht.
''Zei dat dan eerder'' ik loop naar mijn andere kast waar kleren in liggen die ik aan doe als ik gewoon naar de stad ga ofso. Ik pak een andere outfit in de kast en hoor het meisje opgelucht zuchten.
''Hoe heet je eigenlijk?'' vraag ik.
''Jillian, Jillian Collins'' zegt ze.
''Ik ben Thea'' zeg ik terug.
''Je kan me gewoon Jill noemen hoor, is ook goed'' ik knik en glimlach. Ik denk dat Jill en ik goede vriendinnen kunnen worden. Maar Ginger.. GINGER!
''Jill, is het goed als ik nog een vriendin meeneem?'' ik kijk haar vragend aan terwijl zij knikt. Yes. Ik pak mijn telefoon en tik Gingers nummer in.
''Met Ginger'' hoor ik aan de andere kant van de lijn.
''Ginger kleed je aan en sta klaar want ik kom je halen met Jill''
''Wie is Jill?''
''Hoor je dan wel'' ik leg neer en kijk naar Jill. ''Kom we gaan!''
Reageer (5)
Lalalaa, nu heb ik zin om te shoppen.
1 decennium geledenjeeh bedankt voor de rol! XX
1 decennium geleden<3
1 decennium geledenIk denk dat felicia iets aan het flikken is
1 decennium geledenLeuk!
1 decennium geledenSnel verder!