Foto bij OO3

Vergeet niet te abonneren

De lessen zijn voorbij en ik fiets naar huis met Britney en Renske.. ze vragen me verschillende vragen zoals 'Wat zei Justin?' 'Vind je hem leuk?' blabla. Ik reageerde er niet op en ging op een ander onderwerp over. 'One Direction komt binnekort naar Nederland, en ik wil zeker kaartjes kopen, gaan jullie mee?' 'Ja tuurlijk, wat denk jij dan?'. We fietsen naar mijn huis, als we er eenmaal zijn wilt mijn moeder even met me praten. Ik loop met haar mee en het enige wat ze zegt is 'Het spijt me van vanochtend' ze geeft me een kus en loopt weg. Britney en Renske zitten al boven, terwijl ik naar boven ren struikel ik over wat kleren en heb een schaafwond op mijn knie. Renske vraagt of alles goed gaat en ik antwoord 'ja' met een bloedend knie. Eenmaal boven gaan we op de computer en klikken als een bezetenen op de 'koop kaartjes' knop. 'Je kaartjes zijn gekocht' komt er op het beeld. We rennen als gekken door mijn kamer tot dat mijn moeder binnen komt met wat te eten we eten het op en verzinnen wat leuks om op een spandoek te zetten, en dan schiet er iets binnen. 'YOU'RE CAROTASTIC'. We pakte een lang wit laken en verfde er op. Na een aantal uren was het klaar en het zag er geweldig uit.


_____________________________________

It's just the beginning.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen