Foto bij 8.4

even een korte post! beetje inspiratie loos maar helaas moet ik nu ook maandag naar school terwijl ik eerst vrij was!:(

POV Samir
De gene die geen problemen hadden waren ik en Amber, wij hadden besloten een geweldig middagje te houden en dus gingen we samen naar het strand en eind van de middag tot de avond zouden we heerlijk gaan winkelen samen en niet te vergeten,uit eten. Terwijl Amber druk bezig was met de perfecte outfit te kiezen zat ik rustig aan de ontbijttafel. "Schiet nou op..!"Riep ik van onderaan de trap aangezien ik al een heel ontbijt had klaargemaakt. "Ik kom er zo aan even me kleren bij elkaar zoeken."Hoorde ik Amber van boven roepen. Ik zuchtte diep terwijl ik me op de bank liet vallen en de krant er bij pakte aangezien ik beneden in het hotel wel de nederlandse kranten lagen. Toen Amber eindelijk beneden kwam begon ik te glunderen, ze had een mooi jurkje aan en haar haren zaten mooi gekruld zoals ze altijd al had. Ik liep naar haar toe en pakte haar hand waarna ik haar een kus gaf."Je ziet er weer beeldig uit."Zei ik terwijl ik haar optilde en haar naar de ontbijttafel bracht die was gedekt met allemaal lekkere broodjes."hmm heerlijk"zei ze met een glimlach. Terwijl we samen rustig aan de ontbijt tafel zaten genoten we van de rust toen plots de telefoon ging. De trainer van Ibrahim belde en hij had slecht nieuws gehoord van de pers en dus moesten Amber en ik meteen naar het stadion toe, dit betekende ook dat onze mooie,gezellige maar vooral een vrolijke dag kapot ging aan de 'slechte'publiciteit van me broer Ibrahim en dus vertrokken Amber en ik na het ontbijt al snel naar het stadion.

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen