Foto bij OO1 || back to school.

Dit is mijn eerste story, vergeet niet te abonneren :)

'Wakker worden' hoor ik mijn moeder schreeuwen vanaf beneden. 'Ik kom al' antwoord ik nogal vermoeiend met een rare smaak in mijn mond. Ik loop naar de badkamer om mijn tanden te poetsen waarna ik hard uitglijd op de grond. 'Wat gebeurd er?' hoor ik mijn moeder vragen, waarop ik 'Niks' antwoord. 'Hmmpf.. Soms kunnen moeders zo irritant zijn' zeg ik in mijn gedachten. Mijn moeder heeft mijn kleren klaar gelegd en ik snap niet waarom ze dit doet.. Daarom pak ik een ander setje kleren uit de kast en doe dit aan, als ik beneden ben hoor ik mijn moeder vragen waarom ik ineens een ander setje kleren aan heb. Ik antwoord 'daarom'. Ik denk dat mijn moeder nog denkt dat ik een klein kind ben en loop daarom onverzorgd de deur uit en pak mijn fiets om naar school te gaan. Onderweg zie ik Renske en Britney samen fietsen, 'BRITNEY RENSKE!!' roep ik luid en ze stoppen waarna ik van mijn fiets val. 'Hey Romy, jij komt lekker binnen vallen zoals altijd' hoor je Britney en Renske giechelend zeggen. 'Ha-ha heel grappig Rensie en Brittie' antwoord ik sarcastisch waarna ik opsta en weer blij op mijn fiets spring. 'Zullen we maar naar school gaan?' zegt Britney vragend. 'Ja goed idee, dalijk komen we te laat en gaat mevrouw Parel weer zeiken!' antwoord Renske. We stappen op onze fiets en fietsen naar onze school. Onderweg zien we de hunk van de school lopen, Justin. Hij stopt een briefje in mijn tas zonder dat ik het echt door heb en ik fiets verder met Britney en Renske.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen