Ik voelde me op dit moment een hondje, Megan volgend. "Megan, alsjeblieft. Stuur hem een brief dat het een misverstand was" smeekte ik haar nogmaals. "Nee" sprak ze standvast en nam een hap van haar appel. "Ok, dan doe ik het zelf" ik snelde naar boven met achter me een schreeuwende Megan. Ik gooide de bureau-la open en nam een wit vel papier. "Dat ga je niet doen" waarschuwde ze me. "O nee? Let maar op" ik liet mijn potlood over het papier glijden. Al snel werd ik ontnomen van het vel papier. "Niamh. Geloof me, dit ga je nodig hebben" begon ze. "Vanaf je eerste vriendje werd je hart gebroken, en nu moet je ook naar mijn gezeur luisteren over Tyler. Kom op, dit kan je leven veranderen" zuchtte ze. "En als ik dat niet wil?" kaatste ik terug. "Oke, maar ik ben er niet als je een opkikker nodig hebt" maakte Megan me duidelijk. "Die brief is allang bij hem, en hij heeft hem vast al gelezen. Misschien heeft hij jou wel gekozen, en kom op het is Zayn Malik. Je gaat nu niet zeggen dat hij er niet uit ziet" grapte ze. Zonder pardon liep ik van haar weg naar beneden. Ik had nu geen zin in haar en alle praatjes. Ze maakte me zo af en toe gek. Zij had integenstelling tot mij, wel een perfect leven. Perfect vriendje, perfecte ouders. Sterker nog, elke keer als ik haar zag met een dierbaar iemand doordrong een mes mijn binnenste, een steek van jaloezie. "Kom op Niamh. Het spijt me oke? Maar je gaat me hier echt dankbaar voor zijn" beloofde ze me. Ik negeerde haar nog steeds, maar kon het niet laten om commentaar te leveren. "Er zijn duizenden fans die een brief sturen. En uit die duized kiest hij mij zeker.." lachte ik ik luid. "Soms moet je het gewoon proberen" mompelde ze. "Laat me raden, je was dronken toen je de brief schreef?" raadde ik gemakkelijk. "Nee, ik ben al een tijd niet meer uit geweest, dus dan hebben we gelijk plannen voor vanavond?" glimlachte ze onschuldig. "Oke, maar dat betekent die dat ik je het vergeven heb", ik haalde mijn schouders op toen deze woorden mijn mond verlieten. "Volgens mij weet jij niet eens hoe hij eruit ziet.." grijnsde ze speels en trok me mee naar boven. Ze opende haar galerij en tikte een foto aan. "Kijk" liet ze trots de foto zien. "Jaja, ik weet hoe hij eruit ziet" mompelde ik verstaanbaar en opende mijn ogen. Zacht beet ik op mijn lip toen ik de foto zag. Hij was ongelofelijk sexy, maar dat veranderde de situatie niet. "Je vind het wel leuk" sprak ze zelfvoldaan. "Niet" bracht ik tegen haar in. "Je bijt op je lip als je iets leuk vind, of je verbergt iets" verklaarde ze. Busted, ze kende me té goed. "Kom op, maak er gewoon wat van met hem die dag.." en Megan sloeg een arm rond mijn schouder. "Als hij me kiest" reageerde ik negatief. "Beloof me, - dat als hij je kiest, je het doet" gilde ze enthousiast en opgewonden. Nee. "Beloofd" zuchtte ik moeilijk. "Mooi, en nu gaan we shoppen. We moeten er vanavond wel goed uit zien" schreeuwde Megan en drukte iets in mijn handen. "Let's go".

Reageer (8)

  • vlek45

    Ahahah oooooooeeeeeeeeehhhhh VEDER(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Zaynstagram

    I like, mijn naam is ook Megan wel shitty dat ik niet met Zayn krijg maarja :Y)

    1 decennium geleden
  • Nibbits

    Abbo(H)

    1 decennium geleden
  • omynialler

    OHJA, BTW, NIEUW, ABO (:

    1 decennium geleden
  • omynialler

    OMG IK HOU NU AL VAN DIT VERHAAL, SNEL VERDER X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen