Foto bij Ch.15 - Dreaming

(pov Joe)
De volgende middag zat ik op de bank een song te schrijven. Ik keek op de klok en zag dat het al 3 uur was. Ik stond op en riep Winston. Meteen kwam hij aangerend. ''wil je mee Maria ophalen met Allyson? dan kunnen we daarna naar het park''. Hij begon te blaffen. Ik glimlacht en pak z'n riem en deed hem om. Ik liep naar het huis van Maria en belde aan. Haar moeder deed open ''hey Joe, ik had je hier niet verwacht, hb je toevallig Kevin gezien?''. Ik schud m'n hoofd ''Kevin kon niet, hij vroeg of ik Maria wou ophalen, en ik vroeg me af of ik Allyson mee kon nemen''. Ze glimlacht ''natuurlijk, kom maar binnen''. Ze liet me binnen ''Allyson ligt in haar box, ik haal de kinderwagen wel''. Ik knik en liep naar Allyson. Ze keek me aan en keek me met pretoogjes aan. ''gaan we mama ophalen? en stukje door het park lopen''. Maria's moeder kwam binnen met de kinderwagen en haar jasje. ''alsjeblieft''. Ik trok Allyson haar jas aan en deed haar in de kinderwagen. ''goed, dan ga ik heen''. Ze knikt ''prima, doe je wel voorzichtig''. Ik knik ''altijd''. Samen met Winston en Allyson liep ik naar de winkel waar Maria werkt. Ik bind Winston vast aan de paal ''wacht je eventjes hier? ik bn over 5 minuutjes terug''. Ik nam Allyson mee naar binnen en zette de kinderwagen weg en liep naar binnen. Ik zag Maria achter de kassa de toonbank schoonmaken. Ik liep naar haar toe ''hey hey''. Ze keek op en een glimlach verscheen op haar gezicht. ''hey schatje''. Ze nam Allyson van me over. Ze hield haar vast en keek me aan ''waar is Kevin?''. ''hij kon niet vandaag, dus ik dacht, ik kom je wel ophalen''. ''okay''ze drukt een kus op Allyson haar voorhoofd.

(pov Maria)
Ik gaf haar terug aan Joe. ''kga me uitklokken''. Hij knikt en wacht netjes tot ik terug kwam. Ik liep terug en glimlach ''goed, we kunnen gaan''. Samen liepen we naar de uitgang. Voorzichtig legt hij Allyson terug in de kinderwagen. ''zullen we nog even door het park lopen? Ik heb Winston namelijk meegenomen''. Ik knik ''is goed''. Samen liepen we naar buiten. Ik was blij dat hij Sarah niet had meegenomen. Het was alleen Joe en ik en Allyson en Winston. Als een compleet gezinnetje. Ookal weet ik dat het nooit zal gebeuren. Ik blijf hopen dat het gebeurd. ''hey Maria!''. Ik draai m om en zag Mike staan. ''eey''glimlach ik en zwaai naar hem. Joe zwaait ook en loopt door. Ik keek naar Mike en haal m'n schouders op en liep verder. Ik keek naar Allyson, haar oogjes begonnen een beetje te fladderen. ''moet je morgen ook werken?''vroeg Joe om de stilte te verbreken. Ik knik ''jah''. ''ok, cool''. We liepen het park in en het zonnetje scheen. Er liepen stelletjes hand in hand, best een frustrerend gezicht. Allyson lag in haar wiegje te slapen. Er rennen kinderen op het grasveld, en ik realiseerde me dat over een paar jaar, Allyson hier ook rond zou rennen. Ik glimlach bij de gedachte. Joe keek me aan ''waar denk je aan?''. Ik schud m'n hoofd ''oh, niks''. ''zeker?''. Ik knik. Joe ging op een bankje zitten en trok me naast hem. Hij maakt Winston los die wegrent. Ik glimlach en strijk een plukje haar uit m'n gezicht.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen