Foto bij # 5


eindelijk was ik tevreden met het liedje bedacht ik met een zucht toen ik het op mijn computer opsloeg. een van de up-coming artiesten had me gevraagd of ik wilde zingen op zijn track en ik had meteen ja gezegd. Het was niet mijn soort muziek, daar had het te weinig instrumenten voor maar toch klonk het best goed. ik zette het op een CD en ging meteen opzoek naar Jared om te vragen of hij het aan de artiest wilde geven en er zelf ook nog naar wilde luisteren. Toen dat allemaal gedaan was had ik eindelijk wat tijd voor mezelf het was 20.00 en om 21.00 moest ik gaan slapen om om 5.00 weer wakker te worden. ik maakte me klaar om te gaan slapen het enige wat ik nog moest doen was me omkleden en toen liep ik door het huis mijn lichaam wachtte gespannen op de stilling van mijn mobiel. ik was nog te gespannen van de dag om nu al te gaan slapen maar dit verplichte uurtje rust dat Jared in mijn rooster had gepland zorgde er niet voor dat ik ontspande. "dan kan je wat leuks doen met je vrienden" had hij gezegd toen ik hem vreemd aankeek bij het maken van het rooster. welke vrienden verwachtte hij dat ik iets mee ging doen? echt ik kon het goed vinden met de andere bewoners maar ik was niet zo'n sociaal typje. zachtjes liep ik langs de kamer van Lilly en Eléne de twee meisjes hadden meer slaap nodig en lagen nu al op bed. typisch bedacht ik me terwijl ik weer verder liep. de enige twee die me telkens vragen om iets te gaan doen moeten slapen als ik tijd over heb. bijna bij de woonkamer aangekomen was het 20.30 en de ouderen waren bezig met een sing-a-long spel. ik kon ze horen lachen en ik voelde een steek door mijn hart gaan. ik bleef even staan en draaide me toen toch om. "heey Lillith doe mee!" ik draaide me om en schonk Ashley een glimlachje "nee dankje ik moet-" ik wees achter me en ik zag hem knikken. "trainen?" ik fronste, nee, eigenlijk moest ik niet trainen. ik schudde mijn hoofd "ik euh...." zei ik en ik draaide me langzaam om en liep weg. "heey gaat alles wel goed?" vroeg Ashley die me volgde en al gauw naast me liep. "ik ehh..
" ik wist niet wat het was maar ik kon niet op woorden komen. "alles is oke.' zei ik en ik kon zien dat Ashley me niet geloofde. "Jared zei dat je morgen naar de studio gaat" begon Ashley maar. ik knikte "vind je het goed als ik mee ga?" ik keek Ashley vragend aan. "ik wil wat kunnen oefenen" ik knikte en het was weer stil. het was geen ongemakkelijke stilte voor mij en ik hoopte maar dat het voor hem ook zo was. "je moet wel vroeg opstaan dan" zei ik toen ik merkte dat Ashley zicht niet heel erg op zijn gemak voelde "ik vertrek om 6.00 precies." Ashley knikte "ik zal op tijd zijn." ik knikte. ondertussen waren we bij mijn slaapkamer binnen gekomen. "wil je binnen komen?" vroeg ik toen ik zag dat we dit in 5 minuten gelopen hadden en ik dus nog 25 minuten had. Ashley knikte en ik opende de deur. ik zag dat hij mijn kamer in zich opnam. "ik ben hier niet veel" legde ik aan hem uit toen hij me vragend aan keek. mijn kamer zag er leeg uit: een kleding kast, bureau, stoel, bed en een nachtkastje allemaal wit geverfd samen met de muren. het enige dat niet opgeborgen lag was mijn computer en het script dat ik moest leren voor de film waar ik in speelde. Ashley vroeg me wat over de film en ik antwoordde alles dat ik wist. langzaam aan veranderde het gesprek en werden er meer dingen besproken. ik kon het goed vinden met Ashley, hij leek me erg aardig. we waren zo diep in gesprek dat toen mijn alarm ging we beiden opsprongen van schrik. we moesten even lachen en besloten toen allebei maar te gaan slapen beiden moesten we morgen vroeg op.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen