Foto bij 21. Amy Claire Van Lynden

Hi guys ,
okay , deze break van het schrijven heeft best wel geholpen ! Ik heb stiekem toch wat geschreven , maar alsnog . Ik had donderdag last van 1 van mijn beroemde depressie's ):En jullie reactie's helpten echt heel goed !Heel erg bedankt daarvoor , maar als ik eenmaal in mijn hoofd heb dat iets slecht is , zie ik dat er ook in , heel vervelend , maarja ): In ieder geval , ik zag dat ik twee abo's was verloren en ik vroeg me af of dat kwam doordat ik zo lang niet schreef of doordat ik niet goed schrijf ? Kunnen jullie me miss wat tips geven ? ( En dan maakt het me niet uit of het over de verhaallijn gaat of over de opmaak of iets anders ! ) Okay , ik hoop dat jullie dit een leuk stukje vinden !
xoxo

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • lord

    anne is verliefd op amy! Denk ik..;p

    1 decennium geleden
  • Memoria

    echt super coole story
    er is dus iets heel raars gebeurt met mijn pc
    al mijn abos waren dus gedeleed maar dat had ik dus niet door !!!
    ik ben er vandaag pas achtergekomen en dus nu heb ik weer een abo(flower)(flower)
    im sorry
    er is helemaal niks mis met jouw story
    het is net als briittaaaaaaa zij :amazayn enz.!!!!(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • LittleMixer

    Je schrijft wel echt heel erg goed! En je vorige stukje was echt niet slecht hoor! Ik vind jouw schrijfstijl echt fantastisch en geweldig! En de verhaallijn is ook echt heel erg goed! Echt onverwacht de hele tijd (al weet ik al wat er gaat gebeuren, maar toch verbaas ik me steeds!) en heel erg goed omschreven! Ik zeg dit echt heel vaak, maar het is echt zo!
    En die Lieve is trouwens echt super cute! Ik hoop echt dat het snel goed komt tussen Anne en Amy! Ze zijn zulke lieve vriendinnen! En Amy is ook echt heel lief met Niall! Ik vond (en vind nog steeds) het WCHT heel lief dat Niall Amy zo miste en dat hij naar Nederland is gekomen. En die bijnaam is ook zó lief! En dat hij zegt dat het zijn schuld is, ook echt cute!
    Wow, I love this story! Hij is echt geweldig, dus voel je niet rot over die abo's! je krijgt vast snel 2 nieuwe! Want hij is echt heel erg goed! (dat zeg ik echt heel vaak, maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen.) deze story is gewoon AmaZayn, BrilLiam, PhenomeNiall, hilHarryous en fabuLouis! ( ik hou echt van die woorden trouwens!) Dus echt, trek je niks aan van die 2 abo's! ( by the way waarom kan je geen meerdere abo's op een story nemen? Dan zou ik er echt 10 op de jouwe nemen!)
    Ik vind deze reactie wel lang genoeg nu (: maar ik meen echt elk woord uit deze reactie!
    Xoxo

    1 decennium geleden
  • Tinaaax257

    Anne valt op haar tog?
    ik vind het egt een fantastische verhaallijn!
    dit had ik zo niet verwacht!!

    1 decennium geleden
  • Tinaaax257

    Anne valt op haar tog?
    ik vind het egt een fantastische verhaallijn!
    dit had ik zo niet verwacht!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen