Foto bij # 4

ik ging met een griekse salade buiten op het terras zitten. ik had mijn zonnebril opgezet en ik keek lachend naar het water ballonnen gevecht dat in de tuin aan de gang was. iedereen was compleet doorweekt en ik zag dat ze nog heel wat ballonnen te gaan hadden. ik at mijn salade snel op en net toen iemand vroeg of ik mee wilde doen ging het alarm van mijn mobiel weer. "sorry,moet weer trainen
" zei ik en snel ruimde ik mijn spullen op zodat ik beneden weer aan de slag kon. om 16.00 ging het alarm weer en ik zuchtte opgelucht. eindelijk mocht ik stoppen. ik pakte mijn sporttas weer en rende de trap op naar mijn kamer. ik voelde me relaxen toen het water van de douche mijn lichaam raakte maar ik wist dat ik ook hiervoor niet veel tijd had. normaal zou ik nu bijna klaar zijn met mijn rooster maar door de file van de dag ervoor moest ik een uur langer mijn script leren om dat in te halen. daarna had ik tijd om te eten terwijl ik tv keek en daarna moest ik mijn liedjes oefenen en zangoefeningen doen. ik deed een schoon setje kleren aan en pakte mijn script van mijn bureau. ik las het snel door en deed het toen uit mijn hoofd. toen het alarm weer ging kende ik alles uit mijn hoofd en knorde mijn maag hongerig. toen ik de woonkamer in kwam met dit keer een stuk zalm en alle pillen en een glas water in mijn hand zag ik dat iedereen uitgeput was. Lilly en Eléne hielden met moeite hun ogen open terwijl ze het nieuws keken. Vandaag zetten ze het toestel al uit voor het weer ook maar geweest was. het maakte ons allemaal niet uit, we zouden morgen toch druk in de weer zijn. "goed te zien dat je ook nog stil kunt zitten" hoorde ik een stem zeggen en ik keek om. Ashley keek me vrolijk aan en het koste me een stuk minder moeite om te glimlachen, sterker nog ik moest moeite doen om niet te hard te lachen. ik keek op mijn mobiel "ik heb nog 3 minuten om stil te zitten" zei ik "en als ik die tijd heb doe ik het graag." Ashley knikte iet wat bedenkelijk "zijn jou dagen altijd zo druk?" ik haalde mijn schouders op "het is niet heel druk..." na die zin was Lilly weer helemaal wakker, of misschien was het omdat de black veil brides ook haar lievelings band was "Lieg niet Lillith, je bent non-stop aan het werk." ik wilde er tegen in gaan maar ik werd rood toen mijn alarm weer af ging. Lilly gilde het uit "zie je wel!" hoeveel tijd heb je nou voor jezelf?" ik stond op om het alarm zijn bevel te volgen. "ik hou van wat ik doe." zei ik als verdediging en ik liep de woonkamer uit om mijn spullen op te ruimen. Ik liep door naar mijn kamer waar ik mijn muziek oefende. Mijn hele leven had ik het rooster gevolgd en nooit was er iets verkeerd gegaan. nu school uit het rooster geplaatst was was mijn leven alleen maar beter geworden. ik meende wat ik zei, ik hield van wat ik deed. ik zou het niet anders willen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen