Book one - Chapter 5
HEEEEY!! iedereen so much thanks voor de reacties <3 <3
Eerst had ik dit stukje in gedachten:
Maar ja... Toch maar niet, het past niet bij de rest die ik in gedachte had ....
Eerst had ik dit stukje in gedachten:
Het wordt zwart voor mijn ogen. "Wie denk je wel dat je bent, arragante klootzak!!",schreeuw ik naar Snow. "Wie denk je wel dat je bent, dat je ons dit aandoet?!" Ik sta te trillen op mijn benen en grijp Fabian beet voor ondersteuning, ookal is hij nog maar 12. Ik voel dat hij recht gaat staan en hij grijpt mijn handen beet. Onverwachts begint hij ook te schreeuwen. "Denk je nou echt dat de kansen zo in onze voordelen zijn?" Woedend kijken we hem aan, totdat ik een beweging in de strijdwagen naast ons zie. Josh!
'O nee',is het eerste wat ik denk. 'Niet Josh. Niet Josh.'
Ik open mijn ogen en kijk om me heen. Op een scherm domineren bekende gezichten. Josh. Hij steekt een vuist in de lucht. Fabian en ik, met in een hoekje onze handen verstrengeld. En als derde, de gezichten van Kimberley, Jetske, Sam, Carel en Cindy. Het is muisstil. Iedereen houdt zijn adem in. Dan, het is bijna griezelig, steekt iedereen zijn vuist in de lucht.
Maar ja... Toch maar niet, het past niet bij de rest die ik in gedachte had ....
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
ahh zo sweet
1 decennium geledenga heel snel verder jij !!!!!!!!!!
i love your story !!!!!
echt goed bedacht dat met die tributen!!!