Foto bij # 3


ik zong hard mee met het nummer dat door de radio kwam. het verkeer was weer slecht en ik stond nu al een uur in de file, gelukkig was ik bijna thuis. eindelijk kwam ik bij mijn afslag en reed ik de snelweg af. bij het huis aangekomen zag ik een busje op het grind staan. Zouden ze vandaag al komen? vroeg ik me af terwijl ik mijn zwarte lamborghini parkeerde op de plek waar hij altijd stond. ik greep mijn tas van de stoel naast die van mij en liep naar de deur toen mijn auto goed dicht en op slot zat. Een man van +- 30 passeerde me en glimlachte vrolijk. ik groette hem en liep door naar de keuken. het was druk in de keuken en de twee jongsten van het huis (de twee twaalfjarige meisjes) gilden vrolijk tegen elkaar. ik werd begroet door 5 van de mensen en liep snel door naar de Koelkast. in mijn ooghoeken zag ik een paar jongens met zwart haar maar om eerlijk te zijn was ik te verlegen om iets tegen ze te zeggen. ik pakte mijn sla en liep weer door. in de woonkamer plofte ik weer op mijn rode stoel de tv stond op mtv waar ze voor een van de weinige keren echt muziek draaiden. nu was dit niet echt mijn muziek smaak: een liedje dat bestond uit drie zinnen die steeds herhaald werden en waar geen echte instrumenten in gebruikt werden waarbij de clip bestond uit schaars geklede meisjes, maar het was goed voor me om te weten welke liedjes er allemaal populair waren. Lilly, het drukke twaalfjarige meisje die een dag geleden vrolijk rond had gehuppeld met haar BVB t-shirt plofte op de bank die naast mijn stoel stond. ze keek naar het tv scherm en fronste ik was al snel nadat het meisje hier kwam wonen er achter gekomen dat we dezelfde mening hadden over muziek. Eléne, het andere meisje haar leeftijd en super verlegen ging naast haar zitten en pakte de afstandsbediening. Eléne was gek op het leren van nieuwe dingen en ze was erg slim voor haar leeftijd. de tv sprong op het nieuws en aandachtig keken we met z'n drieën wat er allemaal gebeurde op deze wereld. toen het weer opkwam sprongen de meisjes vrolijk op "yeah 25 graden!" ze pakten elkaars handen vast en sprongen zoals domme blondjes dat meestal deden in films "dan kunnen we buiten spelen!" ik glimlachte, je kon deze meisjes echt overal blij mee maken. "Lillith doe je mee morgen?" ik zuchtte en bedankte. "ik moet oefenen morgen." Lilly zuchtte en stopte met springen "maar jij moet altijd oefenen..." ik haalde mijn schouders op en het alarm van mijn mobiel ging af "sorry meiden." zei ik terwijl ik opstond en mijn spullen naar de keuken bracht en schoonmaakte. mijn alarm ging nog een keer af en ik klikte het weer weg. Tijd om mijn liedje nog eens te oefenen.


Zondag ochtend 6.00 uur en ik had net ontbeten. met mijn sport tas in mijn hand liep ik naar de kelder. De danszaal was dicht vandaag dus ging ik thuis trainen. ik begon met fitnessen. ik deed mijn normale sportschoenen aan en ging meteen op een ergometer apparaat zitten (zo'n roei machine) na dat een halfuur gedaan te hebben wisselde ik van apparaat en terwijl meer mensen naar beneden kwamen deed ik mijn I-pod in. Rond 10 uur ging ik naar de aparte danszaal. ik deed mijn spitzen aan en deed een propere warm-up. na gestrekt te hebben begon ik te dansen wat ik geleerd had, oude dansen, nieuwe dansen alles tot het perfect was. om 12 uur liet Jared zich zien. Zondag was de enige dag waarop hij thuis te vinden was tenzij er een tour kwam. ik begroete hem met een "hoi" terwijl ik mijn oortjes uit mijn oren haalde. Achter hem stonden 5 jongens en 1 meisje. met een rood hoofd waarvan ik hoopte dat ze zouden denken dat het kwam van het dansen begroete ik hen ook. mijn ogen vielen op het blonde meisje gehuld in roze en ik probeerde door mijn mond te ademen om haar sterke parfum niet te hoeven ruiken. onze ogen ontmoetten elkaar en ik kon aan haar gezicht zien dat zij mij ook herkende. Samantha. De laatste keer dat ik haar had gezien was achter een muur van wit schuim. Alle angst die ik voor haar had gehad als tienjarig meisje kwam weer terug. Jared keek niet op van de stilte tussen ons. Hij scheen niet door te hebben dat hij de duivel in het huis had gelaten. "Lillith, dit zijn Ashley, Jake, CC, Jinxx, Andy en Samantha." ik knikte dat ik het begreep en ik haalde mijn ogen van het meisje af. ik probeerde te glimlachen maar ik voelde mijn mondhoeken trillen. Jared keek me even fronsend aan waarom begreep hij het nou niet? zag hij niet dat dit het meisje was die mijn leven een hel had gemaakt? ik werd uit gedachten gehaald door een irritant gepiep. het duurde even voor ik er achter kwam dat het gepiep van mijn mobiel kwam. "Sorry" fluisterde ik terwijl ik een sliding maakte naar mijn tas en mijn mobiel eruit haalde. ik zette het alarm uit en begon mijn spitzen uit te doen. "het is leuk jullie te ontmoeten" zei ik als mijn routine "als jullie iets nodig hebben vraag het me maar" zei ik terwijl ik ze passeerde en de ruimte uit liep "Sorry maar ik moet gaan eten!" riep ik naar ze toe terwijl ik achteruit bleef lopen richting de trap. het was misschien onbeleefd maar ik had maar 30 minuten om iets te eten en ik wilde graag van de zon kunnen genieten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen