Titel: 1st date

Roos werd wakker door geklop aan haar deur.
"Roos?", klonk het aan de andere kant.
Roos trok vlug haar badjas aan en rende naar de deur om hem te openen.
"Yes, what's wrong?"
Ze zag dat de hotelmedewerkster ongeduldig was.
"It's 10AM!"
Roos wist niet waarover dit ging. "I know. So you came just to tell me how late it is. Sorry but I'm still sleepy."
Ze sloot deur. Maar net dan zette de vrouw haar voet tussen de deur.
"You need to leave! Other guests will be arriving soon!"
Nu pas had Roos door dat aan dit mooie reisje natuurlijk ook een eind was gekomen.
"Oh no, you're right! Sorry, I forgot! Give me 5 minutes, ok?"
Hoewel de vrouw helemaal niet blij was met het antwoord, bleef ze kalm, lachte ze vriendelijk en zij: "Ok, but not much longer!"

Roos was aangekleed en kon gaan ontbijten. Toen ze bezig was haar croissant aan het oppeuzelen, dacht ze er over na dat ze nu zou moeten vertrekken en Harry waarschijnlijk niet meer zou zien. Verschrikkelijk vond ze dat. Maar ze had wel al een plan. Ze stuurde Emma een sms'je.

Sorry babe,
Je hebt helemaal gelijk. En misschien is het ook niet verstandig om terug te gaan.
Ik denk dat ik hier blijf. Laat mam weten dat mijn trein vertraging heeft.
Kusjes, Roos.


Een leugentje om bestwil kon vast geen kwaad. Zeker niet nu.
Ze zette haar telefoon uit. Ze had helemaal geen zin meer in dat gezeik van Emma. Ze ging van tafel, pakte haar spullen bij elkaar en vertrok.
De vrouw die haar net haar kamer had uitgestuurd zwaaide haar vriendelijk gedag. Na enkele hotels te hebben bezocht, vond ze er uiteindelijk één waar nog een kamer vrij was. Ze zette haar telefoon weer aan. 2 berichten. Tot haar grote verbazing kwamen ze niet van Emma, maar van... HARRY! Ze opende het bericht en las het een paar keer na elkaar. Hij is altijd zo lief en charmant, zou dat zijn tactiek zijn?

Hey Roos,
Remember how much fun we had Friday?
Maybe, if you want, we can go eat some cheeseburgers at Nando's.
Harry xx


Het andere berichtje was een voicemail-bericht.
Ze smolt helemaal weg bij het horen van zijn sexy stem.
Zou ze hem bellen? Of gewoon terugsturen? Bellen natuurlijk!

Haar telefoon ging over.
"Hello, this is Harry speaking!"
"Hi, erm, it's Roos, remember me?"
"Of course I remember you, how could I forget a special lady like you?"
"A lot of boys did, but anyways, I would really like to go eat some cheeseburgers with you!"
"Yeah, but there's something I have to tell you.."
"What? Niall's going with us or something", Roos moest even lachen.
"Are you been spying at us or something?", ook Harry lachte.
"Not exactly, it's just so predictable."
"Well okay then, 1PM, is that ok for you?"
"Gotta check my diary.. Haha, no, just kidding, of course I can!"
"See you."
En met dit telefoontje had ze nu haar eerste 'officiële date.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen