{Narnia}When 2 enemies fall in love[One hundred and fifty-six]
En Felicia kan daarover meepraten Die foto is geniaal :'D
Intussen waren Gabrielle en Alex nog altijd gek aan het doen,en na een tijdje kwam ook Tobey erbij zitten.'Hé Gab,'zei Alex opeens en het leek alsof hij wat roder werd,'Mag ik je wat vragen?En Tobey natuurlijk ook,hij is een man,hij kan meepraten met dit soort dingen.'Hij gaf hem een bemoedigend duwtje.'Misschien kan ik helpen,'zei Tobey nuchter en wreef over zijn schouder.'Maar wàt is er dan?'vroeg Gabrielle.Alex legde zijn armen over elkaar en vestigde zijn blik op de pratende meisjes.'Wat vinden jullie van Raven?'Gabrielle begon spontaan te glimlachen en nadat Tobey het begreep,hij ook.'Ik ken haar niet echt,'zei Tobey eerlijk,'Maar ze lijkt wel een leuk,sterk karakter te bezitten,en een doorzettingsvermogen.''Ik vind haar gave geweldig!'kirde Gabrielle,'Maar ze leek associaal maar dat zal ook wel met iets te maken hebben.Evi,Nathalie en Selena lijken wel bevriend met haar te zijn.''Dat zijn ook meiden van haar leeftijd,'beaamde Tobey.'Jij praat veel met haar,hé Alex?'vroeg Gabrielle voorzichtig.'Dat is waar,'zei Alex glunderend,'Ze is erg interessant en slim.''En je hebt haar ook verdedigd tegen Roy,hé?''Ja,'zei hij nu iets verlegener,'Waarom niet?Ze moet niet uitgescholden worden voor haar gave. Roy was waarschijnlijk toch maar verschoten. Maar ik en Raven zijn vrienden.'Gabrielle keek naar Tobey die met een nogal ernstig gezicht knikte.'Alex,'zei ze gedeist,'Voel je misschien meer voor haar dan vriendschap?Kàn dat?''Ik wist dat dit ging komen,zei hij zuchtend en zijn wangen kleurden nu zo rood als Rippertjieps veer.'Maar heeft Gab dan gelijk?'wilde Tobey weten,'Jullie praten tamelijk veel met elkaar.''Oh alsjeblieft Lex,'zei Gabrielle smekend en zette een gezichtje op,'Tegen je kleinste zusje zal je het toch wel niet verzwijgen zeker,en je lieve,kleine en schattige vriendje Tobey.'Ze keek lachend naar Tobey,die gespeeld gekweld keek.'Pff,'Alex rolde met zijn ogen,'Oké dan?Ik denk,neen,ik voel dat ik Raven meer dan leuk vind.'Gabrielle begon zowaar te juichen,en iedereen keek naarhaar.Tot Tobey zijn hand snel op haar mond legde.'Shh,'zei Alex geschrokken,'Gab,niet iedereen hoeft dat te weten.''Maar ik had een voorgevoel!'kirde ze blij,'En wanneer ga je het zeggen?''Wat?!Dat weet ik helemaal niet!'Tobey begon te gniffelen.'JA!DAT IS HET!IK HEB HET GEVONDEN!'
Reageer (3)
nog een koppeltje erbij nog even en ik ben de enige zonder vriendje, maar nu heb ik nog mijn zus.
1 decennium geledenFotootjee! Vet lief.
1 decennium geledenWeer een upcomming liefde.
1 decennium geleden