VII
OKay de nieuwe leerling. wie zou dat nou zijn??
ps. verkracht de kudoknop alsjeblieft!1 daar houd hij vanxd
ps. verkracht de kudoknop alsjeblieft!1 daar houd hij vanxd
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
Wkaay xx heel dit verhaal, vanaf het woord klasgenootje had ik een grijns op mijn gezicht.
1 decennium geledenAah! Eindelijk!
1 decennium geledenOké, je wilde een lange reactie, die kun je krijgen. Eeehm...
Waarschijnlijk ga ik zo tegen je zeggen dat je jezelf niet zo moet afkraken. Je weet best dat dit hoofdstukje goed is, en ik wil het niet meer horen dat jij van niet vind.
Verder vind ik dat Louis snel zijn tanden in Harry's nek moet zetten, zodat ze nog 'lang en gelukkig' leven. Met de nadruk op lang. Het zou namelijk helemaal geweldig zijn als One Direction voor eeuwig de nummer 1 boyband zou blijven. Ze zouden dan niet worden weggeschoven omdat ze oud, dik en lelijk zouden worden als ze ouder worden (beetje dubbleop, maakt niet uit. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat Louis, of één van de anderen, oud, dik en lelijk zou worden. Dat kan mijn verbeelding gewoon niet aan en dan zou ik door het leven moeten als een emotioneel wrak)
Voor het geval dat deze reactie nog niet lang genoeg is, (hier werd ik onderbroken door mama die weer ging zitten zijken dat mijn cijfers te laag waren en vervolgens naast mij in mijn oor ging zitten hijgen en commentaar ging leveren over het document dat ik aan het leren was terwijl ze irritant deed.)
Ik weet dus niet meer wat ik wilde zeggen, je hoort het wel als mama's stomheid is verdwenen uit mijn gemoedstoestant.
Ik wil geen verkrachter zijn maar dit hoofdstukje verdient een verkrachte kudo knop dus ja...
1 decennium geledenI love it so super mega mindy veel snel verder pleas
YEAH BUDDY.
1 decennium geleden