Foto bij Fifty-Seven

*Zoey Miller

'Juist, Liam. Daar zou ik zo nog op terugkomen. Straks halen we ze erbij, maar eerst wil ik meer over jullie te weten komen.' hervatte Amelia het gesprek, met een duidelijk vleugje irritatie in haar stem. 'Zoals: hoe zit het met de dames? Een voor een zou ik zo zeggen.' Waarna ze haar aandacht een voor een op ieder lid van One Direction richtte. Louis was de enige die een vriendin had, Eleanor. Over het algemeen waren de andere antwoorden ongeveer hetzelfde. 'Ik wacht nog steeds op dat ene speciale meisje.' zei Zayn, met een knipoog in de camera. Een paar meisjes in de zaal begonnen, als kleine kinderen, idioot te giechelen. Liam en Niall antwoordden, met andere woorden en zonder knipoog, ongeveer hetzelfde. Harry was als laatste aan de beurt en ik boog me, nieuwsgierig naar zijn antwoord wat dichter naar het scherm.
'En jij, Hazz? Heb je een vriendin op het moment?' Het feit dat ze zijn bijnaam gebruikte, alsof ze hem al jaren kende irriteerde me, maar ik had het net iets te druk met me afvragen wat Harry zou antwoorden om me daarover op te winden. Harry glimlachte nietszeggend naar haar, volgens mij was het om zo tijd te rekken om een goed antwoord te bedenken, waarmee hij het publiek, zijn fans, Amelia, Liam en mij gerust kon stellen. 'Wel?' vroeg een ongeduldig wordende Amelia. 'Er is op dit moment een bepaald meisje.' antwoordde Harry mysterieus. Amelias neusgaten sperden zich wat open, net als haar ogen en ze glimlachte, als een roofdier die een prooi in het nauw had gedreven en het bloed al kon ruiken. 'Wat schattig, zeg! Hoe is ze? Geef eens een beschrijving. Waar heb je haar ontmoet?' Ze zag eruit alsof ze nog veel meer vragen wou stelen, maar gaf Harry eerst de kans om op deze vragen te antwoorden.
'Ze is geweldig. Grappig, aardig, intelligent, mooi.' somde Harry op.
Een kriebelend gevoel verspreidde zich van mijn buik, naar de rest van mijn lichaam en al snel betrapte ik mezelf erop dat ik stond te grijnzen als een idioot. Snel hield ik daarmee op voor iemand dat zou opmerken.
'Wat is haar naam?' vroeg Amelia gretig. Harry schudde zijn hoofd. 'Dat kan ik echt niet zeggen, ze zou het niet leuk vinden als ik dat deed.' Het publiek begon te joelen en te roepen, waarna ze ritmisch in hun handen klapten en Harry's naam riepen. Zelfs Liam, Niall en Louis deden mee, terwijl Zayn ter aansporing op Harry's rug klopte. Hij keek rond terwijl hij op zijn tong kauwde, en leek af te wegen wat hij best kon doen. Het publiek begon steeds harder te roepen, toen Harry luid antwoordde: 'Mell!'

Reageer (7)

  • Tomlinsbear

    NEEEEEEH AU

    (ja het deed oprecht pijn)

    7 jaar geleden
  • KusjeKimm

    Plz snel verder
    Het is gewoon gemeen om hier te stoppen ;c

    1 decennium geleden
  • DanaxCullen

    Ga alsjeblieft snel verderr!

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Picasso

    Oh my god hahahaha.
    Geniaal.
    Snel verderrrr! X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen