The plan begins ...
Daisy pov;
OMG,waar is serena mee bezig ,en waar is obito mee bezig ?Nu blair er even niet is zijn ze bezig met elkaar.Ja serena lijkt op blair maar serena is way lelijker van inside and outside.'Daisy kalm aan ,we gaan strax naar blair toe'fluistert kakashi in m'n oor.Ik knik maar zodra serena bij obito op schoot gaat zitten en zodra ze beginne te giegelen sla ik door.Ik sta op en loop stampend naar blair toe waar ze ook mag uithangen.' BLAIR'gil ik terwijl ,ik haar voor een winkelruit zie staan kwijlen.' Kijk die schoenen zo mooi'mompelt ze in zichzelf.' Blait 'gil ik terwijl ik haar schouder vastpak.ze geeft een gil en kijkt me zuchtend aan.'Obito gaat vreemd met je evil twinsister'mompel ik to the piont.'Daisy ik weet dat jij meestal gelijk hebt in dingen maar loop je nu niet te hard van stapel ,het zijn gewoon vrienden en obito zou me altijd trouw blijven'mompelt ze lief.' NEE DOMMY ,luister die hoerige zus zat op jou nep-vriendje z'n schoot'mompel ik.' DAISY nu ga je te ver ,hij is geen NEP vriendje en mijn zus is geen hoer'gilt ze kwaad terwijl ze wegstampt.'Dat heb je der niet zo goed uitgebracht'mompelt kakashi.'Shut up ,je had ook wel mogen helpen'mompel ik half kwaad.'Laat haar maar even en ze komt er zelf wel achter'mompelt hij.'Maar dat zal haar breken'jammer ik.'Dan plakken we haar weer bij elkaar'grinnikt hij.Ik schiet in de lach omhels hem en druk een zoen op z'n lippen.'Kom mee jij 'mompel ik terwijl ik hem kinky aan zijn shirt meetrek.' Oehlala ,wat gaan we doen schat'mompelt hij.'Tjaa,voor mij een weet e voor jou een vraag'zeg ik mysterieus.Ik doe mijn hand voor mijn ogen en verdwijn naar een plek in een bosje.' Wa..'zegt kakashi hardop maar voordat hij verder kan praten hou ik z'n mond dicht.' Very kinky zeg,2 mense bespieden'fluistert hij zacht.Ik geef hem een kwade blik en mompel dat hij stil moet zijn terwijl we serena en obito bespieden,obito heeft een gehersenspoelde blik in zijn ogen.Serena speelt een spelletje met hem ik weet het zeker.'Wat ben je een cutie'mompelt serena giegelend,terwijl ze over obito's lippen lik.Ze gaat dichterbij en ze beginnen te zoenen.Ineens hoor je van ver af Klik-Klak,das blair serena gaat van obito af en doet net alsof ze met iets anders bezig is.'Hey S'mompelt blair,op een niet blair manier.'Heey ni-chan'mompelt ze onschuldig.'Wat zaten jullie te doen?'vraagt blair ze achterdochtig .ze heeft het door eindelijk.'Gewoon wat spelletjes enz'mompelt obito schuldig.' oah'mompelt blair lief terwijl ze erbij gaat zitten.'Blair je moet met mij meegaan naar suna daar hebben we een hele grote villa van onze familie dat is waar ik woon ,please ga mee 'vraagt ze blair liefjes.' M-maar ik kan niet want daisy en obito en kakashi en minato en iruka en asuma en de andere zijn hier nog'mompelt ze trouw.' Who cares,neem obito mee maar laat die bitch diasy hier en kakashi mag ookwel mee hij is pretty hot'mompelt ze gemeen.Blair kijkt haar kwaad aan.'Praat niet zo over mijn vriendin'zegt ze kwaad.' Waarom niet?'vraagt Serena onschuldig.'Omdat ze mijn allerliefste allerbeste BFF is en ze is alles voor mij zoals een zus'mompelt blair.'Zo lief'fluister ik zacht.' Sinds waneer bespioneren vriendinnen elkaar?'vraagt serena.' Hu ?'antwoord blair.Serena staat op en laat een harde windvlaag onze kant opkomen waardoor de struiken wegvliegen en ze ons zien.' DAISY WAT DOE JE HIER?'gilt blair kwaad.' Die hoer van een zus bespieden en jou bedriegende vriendje'gil ik kwaad.'S ik ga met je mee ik ga even mijn spullen pakken.'mompelt blair kwaad terwijl ze wegrent.'Jij bent hier niet zo goed in'mompelt kakashi schaapachtig.' Gohs kakashi hou even je mond,dit is niet het goede moment'mompel ik beledigd terwijl ik ga zitten ,kakashi gaat naast me zitten en serena kijkt ons gemeen aan.' Zeg maar dag tegen jullie zielige vriendinnetje'mompelt ze gemeen ,ze doet een teken met haar handen en obito lijkt weer zichzelf terwijl hij ons wazig aankijkt en als ik weer naar serena wil kijken is ze weg.'Wat betekend dat nu weer?'mompelt kakashi.' ZIJ IS DIEGENE DIE BLAIR'S CLAN HEEFT VERMOOORD,wist je nog wat er op de muur was geschreven ze bedoelde blair en ze gaat het nu afmaken we moeten haar hier houden'gil ik.Het dringt nu pas tot me door,clan dood blair niet Serena verschijnt als zogenaamde zus en wilt haar leven overnemen.We moeten die bitch stoppen.
Reageer (1)
O_O
1 decennium geledenJa man stoppen die bitch
MUWHAAH! MIJN WRAAK! MIJN EVILHEID!
It's time to meet the real Daisy
O_O Echt hoor ik ga der killen
Jemig Kakashi O_O
Hij zegt die dingen ook echt op de goeie momenten hm..
Ja Serena ik weet dat Kakashi pretty hot is maar zo van MIJ
'Maar O_O
Ik ga bedenken hoe ik der ga martelen ^^
Miss eerst paar kunai's in der been nja in ieder geval dat ze vast zit aan de muur
dan verrot slaan
en als ik genoeg heb van die lelijkerd
Mag Kakashi het afmaken ofso
Niemand gaat Blair afmaken O_O
Behalve ik als ze op de verkeerde momenten binnenkomt
Nja snel verder
X