Foto bij A sister ? No ,wait a twin sister ?

nieuwe ^^

Blair pov;
' Blair schiet op ,je wilt de begrafenis van je familie toch niet misse 'gilde obito.Ik deed nog snel een zwart hoedje op en een zwarte ring om en rende op m'n hakke naar beneden.'Je ziet der goed uit ,voor eh een begrafenis'stamelt obito.Ik grinnik afwezig en neem z'n hand.Ik zucht en kijk obito lief aan.'Je hebt nog steeds die droevige en gekwetste blik in je ogen,het doet me gewoon pijn om je zo te zien lijden 'stamelt obito lief.' Aah obito das ... das zo lief'zeg ik tegen obito.Hij drukt me een kleine zoen op m'n lippen en legt z'n arm om me heen.' Kakashi ,daisy'gilt obito.Ze kijken om en zwaaien naar ons,ik zwaai zwakjes terwijl obito hevig ligt te zwaaien.Daisy omhelst me ' Schaaaat,echt veel sterkte we zijn allemaal bij je'zegt ze lief.We lopen naar de begrafenis waar een aantal mensen staan ,en de priester of wat die op-een-pinguinlijkende-sukkel ook is.Als ik naar de graven van mijn ouders staar begin ik arupt te huilen en omhelst obito me.Daisy is blijkbaar ookal bezig ,kakashi heeft z'n armen om haar heen geslagen,en minato staat tussen ons in.Als hij klaar is komt iedereen langs om me te condoleren ,maar ineens staat er een meisje voor me dat precies op mij lijkt.' Jij ..'mompelen we tegenlijk.' DUDE JE HEBT EEN ZUS OFZO'gilt daisy.We mompelen beide iets en kijken diasy schaapachtig aan op precies dezelfde manier.' Ohmygod,jij bent mijn tweelingzus'gilde we tegenlijk.We omhelsde elkaar en moesten beide huilen.' Oh mygod mijn mascara loopt uit'gilde ze.Ik grinnik en veeg het weg.' Serena'mompelt ze.' Ik ben dan dus blair en dit is mijn allerliefste boyfriend Obito uchiha,mijn bff daisy en haar boyfriend die also een goede vriend van me is kakashi'stel ik iedereen voor.'Het spijt me dat ik nooit langs ben geweest ,maar bij onze geboorte zijn we gescheiden,iemandt anders wilde mij ofzo,maar nu ik hoorde dat mijn moeder en vader en familie doorwaren moest ik gaan ,en nu blijf ik hier voor jou'zegt ze lief.Ik glimlach en omhels haar.' CUTIEE'gillen we.Ik kijk daisy aan die haar aan het onderzoeken is,ze kijkt me aan en geeft me een waarschuwende blik die ik negeer.Kakashi slaat z'n armen om haar heen en trekt haar mee.


Daisy pov;
' Haar zus ofzo ,ze heeft iets aan zich dat ik niet mag ,ik vertrouw haar niet kakashi'mompel ik.' Ik weet dat je nogal over blair moedert ,maar maak je niet teveel zorgen ze is like blair 2 ofzo'mompelt hij terwijl hij kusjes in m'n nek geeft.' Ze heeft gewoon iets gemeens aanzich en ze is iets van plan'mompel ik.' Ik zal opletten'grinnikt kakashi.Ik ga op het gras liggen en hij voert me wat aardbeien met chocolade.' Je hebt wat chocolade langs je lip zitten'grinnik ik.Hij wilt het weghalen met z'n hand maar ik hou z'n hand tegen en lik het kinky weg.' Daisy..'mompelt hij kinky.Ik grinnik en hij duwt me op de grond en zoent me liefjes.' Releax gewoon dais'mompelt hij.


Serena pov;
Ze weten niet wat ik van plan ben,en zuslief trapt er met open ogen in.De sukkels zo naiëf,als mijn plan slaagt is er geen blair meer en neem ik haar kleine zielige plaatsje in.Haar bff of whatever moet ik in de gaten houden,aangezien ze er pretty slim uitziet.Mijn eerste doelwit wordt haar allerliefste vriendje of whatever.Wedde dat hij niet eens trouw aan haar is en als ik hem zo ver krijg om haar te kwetsen heb ik het voor elkaar.' Waar ben je aant denken serena ?'vraagt blair me onschuldig ,de schijnheilige bitch.'Niks lief,releax maar gewoon van de mooie dag'mompel ik liefjes.

Reageer (1)

  • Caged

    O_O
    Oh my god evil twin sister
    Noujaa O_O
    Ja met pretty slim ^^ Weet ik xD ik heb der door xD
    Blair mag gwn niet meer pijn hebben O_O
    Dat wordt fataal dude O_O
    Ghaha kinky heid xD
    Mrja snel verder
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen