RYANNE POV

Mijn maag maakte allerlei brommende geluidjes. Er ontstond een leeg gevoel in mijn buik en omdat mijn ouders niet thuis waren besloot ik maar om een pizza te bestellen. Als een speer rende ik naar de telefoon en toetste de welbekende nummer van de pizzeria in. Ik bestelde mijn lievelingspizza, pizza Salami, en legde het geld alvast op de trap neer. Zodat ik dadelijk niet heen en weer moest rennen. Na een halfuurtje gewacht te hebben ging eindelijk te bel. “Yes Pizza” ik grijns breed en doe een gek dansje in mezelf. Gelukkig zag niemand me, ik was tenslotte alleen thuis. Ik opende de deur en keek direct in twee heldere blauwe ogen. Zijn lippen waren in een glimlach gevormd. Het enigste wat ik kon doen was in deze twee wonderbaarlijke mooie ogen kijken. Ze keken recht door mijn ziel heen. “Ehm.. Uw pizza” hij had een schattig accent, waarschijnlijk Iers. Zijn wangen kleurde lichtroze en verward schud ik met mijn hoofd. “Oh eh ja sorry, ik pak even het geld” ik draaide me om naar de trap toe te lopen en hoe onhandig ik ook was struikelde over mijn eigen voeten. Ik kon me net vasthouden aan de trapleuning. “O god, gaat het?” hij twijfelde eventjes en keek me vervolgens bezorgd aan. Ik knikte wat ongemakkelijk. “Ja, ik ehh.. Ben nooit echt handig ja” ik pakte snel het geld en gaf het aan de jongen. “Bedankt” hij glimlachte lief waardoor ik zijn tanden zag, er zat een beugel omheen iets wat hem niet lelijk maakte. “Geen dank, fijne dag nog” “Hetzelfde” met een zucht sloot ik de deur dicht en nog wat verward van de hemelse blauwe ogen begon ik aan mijn pizza.

Twee dagen later was ik alweer alleen thuis. Wat verveeld keek ik naar de televisie niet echt oplettend. Eerder verzonken in mijn eigen wereld. De deurbel verstoorde mijn gedachtes. Ik fronste eventjes en keek uit het raam. Ik verwachtte niemand, ik ga met mijn hand door mijn haren heen en loop vervolgens naar de deur en open het. De blonde pizzabezorger stond met een pizza in zijn hand voor de deur. “Uw pizza” zijn Ierse accent drong mijn gehoorgangen binnen. “M-maar ik heb geen pizza besteld?” Even twijfelde ik eventjes, heb ik het niet per ongeluk gedaan, ik ben namelijk al zo onhandig. “E-echt niet? Wat raar?! Ik heb echt dit adres op gekregen” ik bijt even hard op mijn. “Serieus? Maar ik heb echt geen pizza besteld, ik weet het 100% zeker” Hij keek me even bedenkelijk aan. “Heb je al gegeten?” ik schud mijn hoofd. “Als je trek heb in pizza, dan mag je het wel hebben? Ik bedoel de pizza wordt toch weggegooid.” Ik knikte, ik had stiekem wel trek in pizza. “Ik pak even wat geld.” “NEE, NEE” riep hij direct. “Dat hoeft niet, je krijgt deze pizza van mij” voordat ik nog kon tegenstribbelen had hij de pizza al in mijn handen geduwd. Ik bloos. “Bedankt” Ik zwaaide de jongen waarvan ik de naam nog steeds niet wist even uit om vervolgens de deur te sluiten en mijn pizza op te eten. Op de bank plofte ik neer en opende de pizzadoos. Op de pizza, die gelukkig wel salami, was lag een briefje. “Hey, heb je misschien zin om een keer iets leuks te doen? Als een date ofzo, ik durfde het je niet te vragen. Op de achterkant staat mijn nummer X Niall” Een grijns sierde mijn gezicht. Ik draaide het kaartje om waar inderdaad zijn nummer stond. Direct pakte ik mijn mobiel en sms’te hem dat ik graag met hem af wilt spreken. Niet veel later kreeg ik een sms’je met de datum en de tijd. Ik sms’te nog snel dat het goed was en begon daarna aan mijn heerlijke pizza. Die opeens een stuk beter smaakte.

Een week later liep ik met Niall door het park heen. Hij had een lief diner voor mij georganiseerd en me vervolgens meegenomen naar het park. “Heb je nog plek voor een dessert?” fluisterde hij lief vlakbij mijn oor. Ik kijk hem even aan en zijn ogen haakte in de mijne. Ik knikte liefjes en glimlachte naar hem. Verlegen pakte hij mijn hand beet en trok me voorzichtig naar een kleedje midden op een grasveld. Het lag vlakbij een meertje, er waren overal kaarsjes . “Wauw, het is hier echt mooi” mijn stem was slechts een fluistering. “Net zoals jij” zijn mond had hij tegen mijn oorschelp aangelegd. Ik rilde eventjes omdat ik zijn adem in mijn nek voelde. “Heb je het koud” ik knikte, niet vertellend dat hij de reden was van mijn rillingen. Direct deed hij zijn jasje uit en sloeg het om mijn schouders. Hij drukte zijn lichaam vervolgens tegen de mijne aan. “Zo beter” ik glimlachte. “Veel beter” hij trok me nog iets dichter tegen hem aan. In stilte staarde we naar het meertje waar er nog steeds eendjes vrolijk rond zwemmen. “Weetje?” onderbrak Niall opeens de stilte, mijn hoofd draaide ik zijn kant op. “Nee?” hij keek even naar zijn vingers en begon er wat mee te frummelen, zijn wangen werden lichtroze. “Ik vond het echt heel gezellig, bedankt” “Bedankt voor wat?” hij bloosde nog erger. “Dat je me nog hebt afgewezen” ik giechelde zachtjes en plantte mijn lippen op die van hem. “Hoe kan ik zo’n cutie nou afwijzen” Ik streelde zachtjes zijn wang. “Ik vond het ook erg gezellig” Hij glimlachte breed en keek even naar de mand die op het kleedje stond. “Ik had nog ijs, ik weet alleen niet of het gesmolten is” hij grijnsde breed en kroop naar de mand toe. “Ahw, het is nog eetbaar!” Hij opende de bak en schepte zijn lepel erin. Een grote bonk ijs lag op zijn lepel, de lepel hield hij vervolgens voor mijn mond. Ik grinnikte zacht en opende mijn mond, de smaak van aardbeienijs vulde mijn mond. “Hmmh, ook een hapje?” hij knikte breed en de lepel nam ik van hem over. Ik deed hetzelfde wat hij bij mij had gedaan. Na een kwartiertje was het bakje op en mijn maag was aardig gevuld. “Er zit wat.. ehh..” hij wees met zijn vinger naar mijn mond. “Oh..” ik bloosde zachtjes en veegde met mijn hand langs mijn mond. “H-het zit er nog steeds, wacht.. Ik haal het wel weg” hij boog voorover en bracht zijn vinger voorzichtig langs mijn mond. Hij veegde voorzichtig het beetje ijs weg en keek diep in me ogen. Het enigste wat ik kon doen, is terug kijken, terug kijken naar die hemelse blauwe ogen waar ik al sinds de eerste dag in smolt. Zijn lippen kwamen steeds dichterbij en ik voelde zijn adem in mijn gezicht strijken. Ik bloosde verlegen en mijn ogen wendde ik direct af naar de grond. Niall pakte zachtjes mijn kin beet zodat ik wel in zijn ogen moest kijken. “You are beautiful” hij fluisterde het zachtjes en sloot zijn ogen even. Ik volgde zijn voorbeeld en voelde zijn zachte lippen op de mijne. Het was een lieve kus, een kus dat een grote betekenis had op de toekomst. Een geweldige toekomst die ons nog te wachten stond.

Hey yoo, Ryanne!!!! xoxoxoxo

Reageer (1)

  • Mazzi

    Christina ik hoop dat je toverstof hebt
    Want dit moet mij dus gaan overkomen
    Ik ga elke dag pizza bestellen vanaf nu
    Xxxxxxxxxxxxxoxxoxoxoxox <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen