Foto bij deel 34

Merel spreekt.

voor harry had ik een donkere broek met een wit t-shirt en een blauwe trui .
voor Louis een opgerollde broek met brutelle en een zwart/wit gestreept t-shirt .
en voor liam een lichte broek met een grijs geruit hemdtje.
ze kwamen allemaal tevreden uit hen paskotje en bekeken zichzelf in de spiegel.
'hoo wacht nog een klein detail' zeg ik en ik ga snel de winkel in en kom even later terug met 5 petten.
ze zetten ze op en de 5de hou ik even bij , die zou dan voor Zayn zijn.
'het is geweldig Merel' zegt Liam en ik glimlach en zet de pet op en doe alsof ik een jongen ben en we schoten allemaal in de lach.
mijn gsm trillde en zag dat dagmar me belde.

-Merel hier .
*Heej merel Dagmar hier hé .
-jaa .
*zullen we deze avond iets gaan doen met zen 7en.
-eum jaa , wat ?
* vraag is bij u aan de jongens .
-Louis en Harry willen gaan bowlen , is dat goed.
*jaa hoor , waar spreken we af ?
-discobowling in herentals ?
*oke ik zie je daar , byee .
-byeeeeee ♥

'jongens , WE GAAN BOWLEN' roep ik en we juichde en ze lopen de winkel uit
'Jongens kom hier , jullie hebben nog niet betaald en jullie moeten nog omkleden' roep ik en ze kleden zich snel om en we betaalde .
we reden richting Herentals en de jongens keken naar buiten .
we kwamen aan bij de bowling baan en we zagen Dagmar en Zayn op de parking staan .
ik stap uit de auto en doe hem op slot en ik loop naar Dagmar en geef haar een knuffen en ik geef Zayn ook een knuffel.
'ooh Zayn , we hebben nog een cadeautje voor je en ik haal uit mijn handtas de pet die de andere ook hadden gekocht en de ze zette die van hen ook op .
'ooh cool dankje Merel' zei hij en hij geeft me een knuffel en hij zet zijn pet op en we gaan naar binnen.
'amai hier is ook geen volk hé' zei ik en ik kijk naar dagmar.
'dat komt omdat we de bowling gehuurd hebben voor ons alleen' zegt Zayn. en ik maakte een 'ooh' geluidtje .
we kwamen bij de schoenen aan , ik nam de juiste maat en ik ging naar de baan .
ik keek wat rond en pakte uiteindelijk een roze bowling bal.
en legde de bal op het rek bij de andere .
we stelde de namen in en Louis en Niall waren aan het discussieren over de volgorde.
'nee ik wil eerst .. nee de meiden eerst ... jaa en dan ik ... nee dan ik ... ik .... nee ik !' zeiden ze en we begonnen te lachen .
'zo dat is ook klaar' zegt liam die juist de volgorde heeft ingesteld. we keken naar het scherm en Niall en Louis zuchtte .
*Dagmar
*Merel
*Zayn
*Harry
*Liam
*Niall
*Louis
'heej waarom moet ik laast' vraagt Louis .
'omdat Niall zei meiden eerst en jij zei van niet , dus jij laatst want Niall heeft gelijk' zegt Liam en een zucht verlaat Louis's mond.

Reageer (2)

  • 1Dlovees

    Haha jua ;d & jup jup xd

    1 decennium geleden
  • Little_Biatch

    hahah
    je kon ook van jong naar oud of zo ;p
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen