Foto bij |•| HOOFDSTUK EEN

• ALICE HAYDEN • JADE WHITTSON • ROWAN MONTGOMERY • MADDISON CLAYTON •

• MADDISON CLAYTON •

      'Volgende,' zei Alice opgewekt terwijl de dichtgeritste roze koffer naast het bed zette. Ik draaide geinteresseerd een plukje van mijn blonde haar rond mijn vinger terwijl ik grijnzend naar Alice keek die mijn kast al wijd opendeed. Ze rommelde wat door de lichtgekleurde zomershirtjes die volop in mijn kast lagen.
      'Deze moet je zeker meenemen, Mads. Daar verleid je alle jongens in één keer mee,' grinnikte ze. Ze hield wapperend één van mijn te korte shirtjes omhoog die ik beschaamd uit haar handen viste. Ik duwde haar weg bij mijn kast terwijl Jade één van mijn favoriete shirtjes in mijn koffer deed.
      'Waarom kan ik nou niet mijn hele kledingkast meenemen,' vroeg ik zeurderig tegen de kast terwijl ik na nog een lading kleding gepakt te hebben hem dichtsloeg.
      'Past niet in de auto,' antwoordde Rowan op een zingend toontje waarna ze haar hoedje wat rechter opzette. Waarom ze die ophad was me een raadsel -het was overigens zo'n 20 graden binnen en ik had de gordijnen dichtgedaan om de zonnige ochtendzon te bedekken-, maar het stond haar geweldig dus klagen kon ik eerlijk gezegd niet. Voor het eerst in een paar jaar hadden we namelijk weer een warme zomer in Londen. Het had niet veel gescheeld of we waren doodgebrand, had mijn moeder gezegd. Twintig graden in regenachtig Engeland was een wonder en we mochten deze zomer eerder een klimaatverandering noemen, dan een normale Engelse zomer.
      Zuchtend liet Rowan zich achterover op mijn bed vallen en slaakte een diepe zucht.
      'Waarom is het zo warm?' vroeg ze klagerig terwijl ze met haar hand zielig langs haar gezicht wapperde. Ze overdreef niet, in mijn kamer was het veel warmer geworden dan buiten doordat de zon midden op mijn raam scheen. Rowan overdreef niet over de hitte.
      'Ik heb water nodig,' zuchtte Jade die grillig naar het flesje water ,die op een van de koffers stond, greep. Ze draaide snel de dop van de fles af en goot de halve inhoud in haar mond.
      'Hmm, verfrissend,' riep ze opgewekt uit.

Na een tijdje was ook mijn koffer ingepakt en dichtgeritst stond bij op de grond in de kamer.
      'Wat nu?' vroeg Alice die haar handen aan het wapperen was. Niet voor wat koele lucht, ik had net het raam opengezet, maar omdat ze haar nagels net opnieuw had gelakt. Ikzelf huppelde vrolijk door de kamer heen en weer om mijn tijd een beetje op te vullen.
      'Als het goed is staan Mia en Sanne over een half uur op de stoep,' zei Jade die op het punt stond haar krullende haren in een staart te doen. Dat deed ze niet vaak en zeker alleen als het warm was.
      'Ik heb hier zoveel zin in,' zuchtte ik gelukzalig.

Reageer (3)

  • MaritMalik

    Me likes too haha. :) xo

    1 decennium geleden
  • Speigelman

    Me likes <3

    1 decennium geleden
  • irwin

    I love it c:
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen