Hoofdstuk 13'
“Wat is er nou dan ?”, zegt Harry verbaasd. Ik kijk op door de toon in zijn stem. En ik zie hem weer licht glimlachen. Zo lief die lach.. “Er is niks, laat maar..”, zeg ik zuchtend. “Jij bent ook niet koppig he ?”, grinnikt Harry. “Nee joh, hoe kom je er bij ?”, zeg ik sarcastisch. “Ik zie het gewoon aan je !”, lacht hij. “Oh, en waar zie je het dan precies aan ?”, zeg ik onschuldig. “Gewoon, aan die ogen van je..”, mompelt hij speels. Hij kijkt me aan met een twinkeling in zijn ogen. Ik voel gewoon dat ik begin te blozen, maar ik zal niet ‘opgeven’. “En wat is er dan met mijn ogen ?”, vraag ik glimlachend. “Ze glinsteren zo mooi, en je hebt zo’n leuke twinkeling in je ogen..”, zegt hij. En voor het eerst in mijn HELE leven zie ik hem blozen. Ik giechel zachtjes, want het ziet er zoooooooooooooooooooo schattig uit ! “Wat is er ?”, vraagt hij verbaasd. “Het ziet er schattig uit als je bloost”, zeg ik glimlachend, en ik probeer zo onschuldig mogelijk te kijken. “Oke, eerst niet aan mij vertellen wie die jongen is, en dan ook nog eens mij uitmaken voor schattig ?! Wat heb ik jou misdaan ?”, zegt hij quasi-verontwaardigd. Nou Harry, dat kan ik jou heel makkelijk uitleggen. Je geeft me vlinders, je bent te knap, je bent te lief en je laat me gewoon smeken naar je.. dat is wat je me hebt misdaan ! Nouja, niet dat ik het allemaal altijd erg vind, maar je wou redenen. “Je hebt me kieteldood gegeven !”, zeg ik dan maar snel, op een beschuldigende toon. “Ja, want het is zo leuk als je lacht..”, mompelt hij zachtjes. Maar ik had het toch echt gehoord. Zonder dat ik het doorheb vormt mijn mond zich tot een glimlach. Hij kijkt op, en ik zie dat hij ook glimlacht, en dat hij nog steeds bloost. Ineens voel ik dat er aan me getrokken word, en geschrokken kijk ik op, en dan kom ik erachter dat Harry me op zijn schoot heeft getrokken. Hij begint zacht te lachen als hij mijn geschrokken gezicht ziet, en daardoor begin ik ook weer te lachen. Ik voel hoe hij zijn armen om mijn middel heen sluit en mij wat meer tegen zich aan drukt. Ik begin weer te blozen, en ik voel dat hij met zijn hand over mijn wangen heen aait. Dat levert bij mij rillingen op. “Heb je het koud ?”, vraagt Harry als hij doorheeft dat ik ril. “Nee, maar het voel gewoon zo fijn..”, zeg ik beschaamd. Hij grinnikt zachtjes en pakt dan mijn armen vast en legt die in zijn nek. Ik kijk hem verbaasd aan, en ik zie weer die mooie ogen in de mijne kijken. Ik zie nog hoe zijn hoofd dichterbij komt, en dan voel ik zijn lippen op de mijne.
heee guys ! sorry dat het weer zo lang duurde, maar ik had vandaag school tot 3 uur, en toen ook nog een uur nablijven (ja ik weet het, stout..) dus was ik pas rond half 5 thuis, en toen moest ik snel eten en naar logopedie toe. en nouja, hier is het stukje !
ik denk niet dat er morgen een stukje komt, want morgen ga ik naar limburg toe en ga ik m'n hondje ophalen ! maar goed, fijn weekend allemaal ! (: xxxxxxx
Reageer (2)
ben ik het mee eeeens
1 decennium geledensneel veerder
1 decennium geleden