OO4.
Onderweg naar het vliegveld werd er veel gelachen en gepraat. We waren alledrie luidruchtig en blij want straks begon onze reis waar we al zolang op verheugd waren. Ik zette de radio aan en we begonnen luidruchtig mee te zingen met het liedje Turn me on van Nicki Minaj en David Guetta. Zo bleven we nog een halfuur in de auto zitten tot we toekwamen aan het vliegveld. Vlug stapten we uit de auto en haalden onze koffers eruit. Daarna liepen we vlug allemaal naar binnen in de vlieghaven zelf. 'schat, ik moet gaan! veel plezier op je reis en tot binnen 2maanden.' riep mijn moeder. Ik liep terug naar haar toe wenste haar gedag en trok haar in een knuffel. Ik liep weer terug naar Debbie en Jorina en liet mijn moeder daar alleen achter.
'Hé, kijk daar.' riep Debbie uit en wees naar een reclamebord. 'Zullen we vanavond naar die fuif gaan om te vieren dat we hier op vakantie zijn en het onze eerste nacht hier is? vroeg ze door terwijl ze met haar wijsvinger het bord bleef volgen toen we er weg van reden. We waren al in Londen en hadden onze vliegreis naar hier al gehad. Nu zaten we in de taxi die ons zou brengen naar ons hotel dat we huurden terwijl we hier waren. 'Voor mij is het goed.' mompelde ik en Jorina knikte als teken dat het ook voor haar goed was.'Je hebt toch genoeg leuke kleedjes bij om uit te gaan?' vroeg ik hen en ze knikten allebei. 'Nou, ik denk dat we genoeg kleedjes hebben maar we kunnen morgen ook nog eens gaan shoppen zodat we zeker genoeg kleedjes hebben.' zei Jorina en er kwam een lach op haar gezicht tevoorschijn. 'Ja inderdaad en je kan er nooit genoeg hebben dus gaan we morgen shoppen en heel veel nieuwe kleren kopen.' zei ik met de nadruk op veel. Jorina grijnsde en zo bleef het eventjes stil in de auto, we waren allemaal in ons eigen wereldje verzonken. De taxi stopte en toen ik buiten keek zag ik dat we er waren. Jorina en Debbie sprongen vrolijk de auto uit, ik betaalde vlug de taxi om daarna ook de auto vrolijk uit te springen en de straat over te steken richting ons hotel. Ik liep naar binnen richting de balie waar Debbie en Jorina al stonden om onze sleutel te vragen. Toen ik bij hen kwam hadden ze net de sleutel gekregen en liepen we alledrie naar de lift. Jorina duwde het knopje in zodat de liftdeuren open zouden gaan, maar we moesten nog een tijdje wachten. Toen de lift er uiteindelijk was stapten we alledrie de lift in en gingen naar het 5de verdiep waar wij zouden overnachten.
'Wow.' riepen we allen uit toen we de hotelkamer binnenkwamen. 'Zo een mooie hotelkamer heb ik nog nooit gezien.' Opgewekt liet Debbie zich op het bed vallen. 'Nou, ik in ieder geval ook niet.' antwoordde ik en ging in de badkamer kijken hoe die eruitzag. Hij was echt prachtig. Ik liep terug naar de kamer en liet me toen ook op het bed vallen wat een tijdje daarna Jorina ook deed. 'Ik denk dat we ons moeten klaarmaken.' kierde Debbie vrolijk uit en sprong van het bed af. ze opende haar koffer en haalde haar make-up uit. Ze zocht nog eventjes verder in haar tas en haalde toen ook nog een paar kleedjes uit haar koffer. Ik stond op deed ook mijn tas open om mijn make-up, kleedjes en accessoires eruit te halen. En een tijdje later deed ook Jorina dat.
Reageer (1)
ti nie raar dzt were debbie(ik) i dz nr dn fuif wilt ee xx(H)
1 decennium geleden