VI
Okay, ik heb iets bedacht. Degene die de Leukste, gekste, liefste of mooiste reactie plaats, krijgt in een volgend hoofdstuk een shoutout voor een verhaal. Het gaat moeilijk worden, om te kiezen, maar als jullie je best doen, doe ik dat ook!!
xxx
xxx
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
HAZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ja dat is die nieuwe jongen he? (:
1 decennium geledensnel verder!
Oke, ik ben gisrter terug gekomen van Engeland waar ik fucking 4 dagen niet achter internet kon!! En kom ik terug ga ik nog niet achter de pc ofzo, ik ga gewoon eerst slapen. Ik word wakker meteen op mijn bb kijken of er een nieuw hoofdstukje was. Wat nog aardig moeilijk is, want de inbox stond gewoon met fucking 12 rijen vol!! Xd en ik heb er hoofdstukjes van jou tussen gevonden jeeeeeeeereeeeeeeeej!!!!
1 decennium geledenEn ik ben zo blij dat Louis inziet dat hij homo is, en het is echt geniaal dat de rest het eerder wist xd.
En ik vind het echt super mega cool van je dat Hazz er snel in komt dat is echt super duper mega mindy geweldig!!!! En wil je heeel misschien snel verder gaaan? Hoeft niet perse, nu nog niet, als het me te lang duurt dan kom ik naar je huis en zet ik je onder dwang zodat je door gaat schrijven vind je dat nou niet een goed idee?
Dus als tip snel verder
Blij dat ze het al doorhadden ! En nu,,, heb ik zin in het volgende hoofdstukje Want dan komt Hazza Snel verder! x
1 decennium geledenaahw! So sweet!... de groepsknuffel <3
1 decennium geledenEn ik ga echt heel erg beginnen gillen en reacties posten als Hazzie de nieuwe leerling is *stalk stalk
snel verder met je superleuke story xx (:
Doet me heel erg denken aan een larry plaatje: AND THAN I SAID, I'M STRAIGHT!
1 decennium geledenSerieus lol forever!
Omg ik hou van uw hoofdstukje! Het is lief zielig schattig en grappig! Fucking peeeeeerfect!
Ja, nu zit ik egt P!nk te zingen... Vampier verhalen hebben een slechte invloed op mij. Ik wordt dan nog raarder dan ik al ben ^^ wow, das dan jeel ernstig..
Maar ja, jij moet zoooooo snel verder want ik wil larry en,omdat jij het bent!
BROOOOOOOOMANCE!
Serieus, verder gaan!
Anders uhm... Krijg je geen koekje van me! En ik deel meestal mijn voedsel niet eens! Mis deze kans niet! O, God ik begin op Niall te lijken xd
In ieder geval! Woooow lange reactie!
Ik ben NIET snel afgeleid!
Xxxxxhsvvj<3